וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות לבנזמה ברחבי העולם: "מהשחקנים הכי פחות מוערכים בתולדות ריאל מדריד"

עודכן לאחרונה: 11.8.2022 / 8:48

הכוכב עקף את ראול בטבלת הכובשים, ובעוד בריאל מדריד התמוגגו ("אף אחד לא מתקרב אליו"), גם ברחבי היבשת יודעים: "אין עוד שחקן כמוהו". פלורנטינו פרס: "היה צריך לזכות בכדור הזהב עוד בשנה שעברה". שוויינשטייגר: "החלוץ הטוב בעולם"

תקציר הניצחון 0:2 של ריאל מדריד על יובנטוס במשחק הכנה בקליפורניה/ספורט1

ריאל מדריד ממשיכה לזלול תארים. אלופת אירופה ניצחה אמש (רביעי) 0:2 את איינטרכט פרנקפורט בסופרקאפ האירופי וזכתה בתואר בפעם החמישית בתולדותיה - כמו ברצלונה ומילאן, שניצבו בראש הטבלה. הבלאנקוס נראים מוכנים ומזומנים לפתיחת עונת לה ליגה ביום ראשון, וניתן רק להניח שהיה זה התואר הראשון אך לא האחרון שלהם העונה.

דייויד אלאבה (37) כבש את הראשון, ואז, בדקה ה-65, הגיע תורו של קארים בנזמה לכתוב עוד פרק בקריירה המפוארת שלו. הסופרסטאר הצרפתי ניצל בישול של ויניסיוס כדי למצוא את הרשת ולעקוף את ראול בטבלת כובשי כל הזמנים בריאל מדריד, עם 324 כיבושים. רק אחד כבש יותר מהסקורר הצרפתי בשורות הבלאנקוס - כריסטיאנו רונאלדו שמו, עם 450 כיבושים.

מדובר בהישג אדיר עבור בנזמה, בעיקר בהתחשב בכך שנזקק ל-135 פחות משחקים מראול כדי להגיע לכמות השערים הזו. "כרגע הוא החלוץ המרכזי הטוב בעולם", צייץ שחקן העבר בסטיאן שוויינשטייגר. "לא רק השערים שלו מרשימים. עבורי, זה מדהים באיזו חכמה הוא נע ללא הכדור. אין ספק שיזכה בכדור הזהב של 2022".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"בזכות העונה שהיתה לנו, הגיע לנו לשחק בגמר הזה", אמר קרלו אנצ'לוטי, המאמן הראשון אי פעם שזוכה בארבעה תארי סופרקאפ. "ניצחנו וזה היה משחק טוב. היו לנו קצת קשיים בהתחלה, כי פרנקפורט היתה מאוד מאורגנת והיה קשה לנו ליצור מרווחים. הסתבכנו קצת בשתי התקפות מתפרצות, אבל לא איבדנו את התשוקה שלנו ואחרי השער הראשון השתלטנו על המשחק. תחילת העונה היא תמיד קשה, אבל יש פה אווירה טובה שעוזרת להשיג תוצאות".

על קארים בנזמה אמר המאמן: "הוא חשוב מאוד, הוא מנהיג, הגענו לכאן הרבה מאוד בזכותו. הוא כבש המון שערים, ועכשיו יזכה בכדור הזהב. מבחינתי מעולם לא היו ספקות לגביו".

קאסמירו הוסיף: "חשוב להתחיל עונה עם ניצחון. ריאל מדריד היא תמיד פייבוריטית, הסמל הזה בא מכריח אותך לתת הכל. מותר להפסיד, אבל אי אפשר להתפשר על ההקרבה. מדריד חיה על ניצחונות ותארים". על בנזמה אמר: "בשנים קודמות היה לנו את רונאלדו שכבש 50 שערים ופחות שמו לב לבנזמה, אבל הוא לא השתנה. הוא תמיד היה מספר 9 הטוב בעולם, ועכשיו אולי הוא פשוט לקח צעד קדימה בהבקעת שערים. זה ברור מי יזכה בכדור הזהב, אף אחד לא מתקרב אליו".

דני קרבחאל סיכם: "זה מיוחד, שיחקנו משחק טוב וזה נותן לנו הרבה שמחה. יש פה קבוצה טובה מאוד, עם אותו שלד של השנה שעברה. ברור שכשאתה רושם הישגים אז קשה יותר לחזור עליהם, אבל כבר יש לנו תואר אחד. נותרו עוד חמישה".

גם פלורנטינו פרס התמוגג. "אנצ'לוטי מנהל את הסגל הזה בצורה מדהימה", אמר הנשיא. "כרגע, אנחנו לא מתכננים עוד החתמות. אם בנזמה ייפצע? תראו כמה חלוצים יש לנו. זה לא מטריד אותי. הגיע לו לזכות בכדור הזהב כבר בעונה שעברה, אף אחד לא מתווכח עם זה כבר".

מיותר לציין שגם ברחבי העולם התמוגגו מבנזמה. "קארים הוכיח שהוא תלמיד ראוי של ראול, קסיאס וראמוס, הקפטנים שהיו לפניו", נכתב ב"אס". "הוא בלתי עציר, וכעת הוא רחוק תואר אחד ממרסלו, שיאן התארים שלנו".

שחקן העבר האנגלי אואן הארגריבס הוסיף: "בכל פעם שריאל היתה צריכה את בנזמה ברגע גדול, הוא או ויניסיוס סיפקו את הסחורה. אי אפשר להחליף אותו, ולדעתי הוא לא יסתמך גם על הפיזיות שלו, אז הוא גם יתבגר בצורה טובה. יש לו עוד לפחות שנתיים ברמה הכי גבוהה. זה לא נראה כאילו הוא מאט. זה גם לא נראה כאילו לוקה מודריץ' מאט. ניסו להחליף את בנזמה עם אמבפה, אבל יהיה קשה מאוד להחליף אותו, כי אין עוד שחקן כמוהו".

פרשן BT ספורט, שחקן העבר ג'וליאן לסקוט שעבר גם הוא בריאל מדריד, הוסיף: "הוא בלי ספק אחד השחקנים הכי פחות מוערכים בתולדות המועדון. מה שהוא עשה בעונה שעברה זה בלתי נתפס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully