וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דאבור גאל את הופנהיים": החלוץ הישראלי זכה לשבחים בגרמניה

עודכן לאחרונה: 13.8.2022 / 20:04

החלוץ קטע לקבוצתו רצף של 10 משחקי ליגה ללא ניצחון ובתקשורת המקומית פרגנו. אנדרה ברייטנרייטר המאמן: "בדקה ה-20 לא האמנתי שננצח"

תקציר: הופנהיים - בוכום 2:3/ספורט1

תקופה לא פשוטה עברה על מונס דאבור. אחרי הפרישה מנבחרת ישראל, החלוץ הישראלי שלא הרבה לשחק בהופנהיים בעונה שעברה, פתח את העונה הנוכחית על הספסל. הוא לא שיחק כלל במחזור הפתיחה, אך הערב במסגרת המחזור השני בבונדסליגה, דאבור נכנס כמחליף (75) במצב של 2:2 מול בוכום העולה החדשה. בדקה ה-88 הגיע הרגע שדאבור כל כך חיכה לו: הרמה של רודי מצאה את הראש של דאבור, שהחליק פנימה וסידר לקבוצתו שלוש נקודות יקרות ו-2:3 דרמטי. דאבור לא הסתיר את שמחתו וחגג עם חבריו את המהפך ובעיקר השער שלו שהגיע אחרי תקופה ארוכה מאוד (דצמבר 2021).

מונס דאבור שחקן הופנהיים חוגג שער. Alex Grimm, GettyImages
גיבור הרגע. דאבור/GettyImages, Alex Grimm

"דאבור הציל את הופנהיים וברייטנרייטר", כתבו ב"ווסטדויטשה צייטונג" , "כשהופנהיים לא מצאה ונראתה יותר ויותר מיואשת, דאבור גאל את הקבוצה". הניצחון הזה קטע להופנהיים רצף של עשרה משחקי ליגה ללא ניצחון, מאז מרץ בעונה שעברה.

אנדרה ברייטנרייטר, מאמנה של הופנהיים אמר לאחר המשחק: "בדקה ה-20 לא האמנתי שננצח את המשחק הזה. ידענו שבוכום תשחק בעיקר על כדורים ארוכים ועדיין הם תפסו אותנו פעמיים לא מוכנים. אני חייב לתת מחמאות לקבוצה שלי וגם לקהל שדחף אותנו".

אנחליניו, המגן הברזילאי שהגיע להופנהיים מלייפציג במקום דייויד ראום, חגג בסיום: "זו הרגשה נהדרת, חשוב מאוד לנצח את המשחק הראשון בבית. עשינו לעצמנו את החיים קשים, אבל נתנו הכול אחרי הפיגור הכפול. נלחמנו עד הסוף ולא הפסקנו להאמין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully