וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופנהיים פיגרה 2:0, מונס דאבור סידר לה 2:3 דרמטי בדקה ה-88

החלוץ הישראלי נכנס בדקה ה-75 ונגח שער ניצחון לקבוצתו מול בוכום העולה החדשה. טימו ורנר כבש בבכורה בלייפציג, שחילצה 2:2 בעשרה שחקנים מקלן. 2:2 דרמטי בין גלאדבך לשאלקה

תקציר: הופנהיים - בוכום 2:3/ספורט1

המחזור השני בבונדסליגה נמשך הערב (שבת) עם עוד שישה משחקים. טימו ורנר כבש בבכורה בלייפציג, שנותרה בעשרה שחקנים וסיימה ב-2:2 ביתי עם קלן. מונס דאבור נכנס כמחליף בדקה ה-75 וכבש את ה-2:3 של הופנהיים, שפיגרה 2:0 מול בוכום. הערב הזה ננעל עם ה-2:2 הדרמטי בין שאלקה למנשנגלאדבך.

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים עם טימו ורנר. Stuart Franklin, GettyImages
ורנר כבש בבכורה, אבל לייפציג מעדה/GettyImages, Stuart Franklin

צפו בתקציר התיקו בין לייפציג לקלן

תקציר: ר.ב. לייפציג - פ.צ. קלן 2:2/ספורט1

ר.ב. לייפציג - פ.צ. קלן 2:2

מחזיקת הגביע יצאה במחזור הפתיחה עם נקודה בלבד ממשחק החוץ מול שטוטגרט, זאת למרות שבעטה הרבה יותר לשער מאשר היריבה, אך פשוט חסרה את המחץ כדי לצאת עם הניצחון. כדי להגדיל את המחץ שלה, לייפציג החזירה לשורותיה את טימו ורנר. חלוץ צ'לסי לשעבר ונבחרת גרמניה כבש בבכורה והעלה את קבוצתו ליתרון בבעיטה מרחוק (36). אלא שפלוריאן דיאץ איזן כעבור ארבע דקות ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה דומיניק סובוסלאי מלייפציג הורחק בגלל עבירה גסה. אלא שלמרות החיסרון המספרי, כריסטופר אנקונקו הפנטסטי החזיר את היתרון ללייפציג בדקה ה-56 בבעיטה מתוך הרחבה. בדקה ה-73 יושקו גבארדיול קבע את תוצאת הסיום עם שער עצמי אומלל ולייפציג עדיין בלי ניצחון אחרי שני מחזורים.

מונס דאבור, שחקן הופנהיים. רויטרס
דקות בכורה ושער בכורה. מונס דאבור/רויטרס

הופנהיים - בוכום 2:3

אחרי שלא שיחק בכלל במחזור הפתיחה מול גלאדבך, מונס דאבור נותר על הספסל וראה את קבוצתו נקלעת לפיגור של 2:0 מביך מול העולה החדשה. אלא שבדקה ה-75 חלוץ נבחרת ישראל לשעבר נכנס כמחליף ובדקה ה-88, אחרי שקבוצתו איזנה ל-2:2 וגם החמיצה פנדל, דאבור היה זה שכבש את שער הניצחון והשלים מהפך חלומי לקבוצתו בדקה ה-88. דאבור התמקם ברחבה להרמה של רודי מצד שמאל, החליק עם הראש לרשת ורץ לחגוג עם דגל הקרן. זה היה גול ראשון של דאבור מאז דצמבר 2021 וזו העונה הרביעית ברציפות בבונדסליגה שהוא כובש.

כאמור, המשחק הזה נפתח רע מאוד מבחינת הופנהיים, שראתה את סבסטיאן צולר כובש צמד בזק בדקות ה-10 וה-13. אלא שכריסטופר באומגרטנר צימק מיד ובדקה ה-23 אוזאן קבאק הטורקי השווה והשלים חגיגת שערים במחצית הראשונה. בדקה ה-59 אנדריי קרמאריץ' החמיץ פנדל, אבל דאבור כאמור היה המושיע של הופנהיים ומנע ממנה להישאר בלי ניצחון אחרי שני מחזורים.

רודריגו סלאסר שאלקה חוגג. רויטרס
שוויון דרמטי. סאלסר משאלקה חוגג/רויטרס

שאלקה - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:2

הרויאל בלוז, שחזרו לליגה הבכירה לאחר שנה בבונדסליגה 2, הפסידו במשחק החזרה שלהם עם הפסד 3:1 לקלן במחזור הפתיחה. הם היו בדרך להפסד נוסף מול גלאדבך המנוסה, אבל פנדל של מריוס באטלר עמוק בתוספת הזמן סידר להם נקודה יקרה. רודריגו סלאסר העלה את המארחים ליתרון משער בדקה ה-29, אבל מרקוס תוראם הנהדר בישל להופמן את השוויון (72) וכעבור שש דקות השלים את המהפך בעצמו, עד השער המתסכל של באטלר.

משחקים נוספים:

ורדר ברמן - שטוטגרט 2:2
לברמן: ניקלאס פאלקרוג (4), אוליבר ברק (90+6), לשטוטגרט: ווטארו אנדו (38), סילאס (77)

באייר לברקוזן - אוגסבורג 2:1
ללברקוזן: צ'רלס ארנגויס (43), לאוגסבורג: פרדריג ינסן (15), אנדרה האן (82)

הרטה ברלין - איינטרכט פרנקפורט 1:1
להרטה: סואט סרדר (3), לפרנקפורט: דאיצ'י קמאדה (48)

משחקי יום ראשון:

מיינץ - אוניון ברלין (16:30)
באיירן מינכן - וולפסבורג (18:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully