וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל שוב ניצחה את גאורגיה: 68:81 ומאזן מושלם בהכנה

שחקניו של גודס אספו ניצחון שלישי ושני רצוף על הגאורגים, שחסרו את שנגליה. פניני הוביל את הקלעים עם 12, נקודות בכורה לצ'אצ'אשווילי

נבחרת ישראל רשמה היום (שבת) את ניצחונה השלישי משלושה משחקים במשחקי ההכנה למוקדמות אליפות העולם ולאליפות אירופה, כשגברה פעם נוספת על גאורגיה לאחר שעשתה זאת גם אתמול. הפעם שחקניו של גיא גודס רשמו 68:81, כאשר ג'ייק כהן, רפי מנקו ויפתח זיו קיבלו מנוחה ופינו את מקומם בסגל לעידן זלמנסון וג'ון דיברתולומאו (לו הייתה זו הופעה ראשונה בהכנה), בעוד בצד השני נעדר הכוכב הבכיר של היריבה, טורניקה שנגליה.

ישראל, שפתחה בחמישייה עם תמיר בלאט, ים מדר, יובל זוסמן, נמרוד לוי ורומן סורקין, נקלעה לפיגור 7:2 אחרי שלוש דקות. דיברתולומאו וזלמנסון החזירו אותה לשוויון 13:13ו גיא פניני השלים מהפך עם שלשה, אבל הגאורגים ירדו ביתרון 16:22 להפסקה בין הרבעים. דיברתולומאו קלע שלשה נוספת, גבי צ'אצ'אשווילי הוסיף סל בכורה בנבחרת הבוגרת ולמרות שמדר הוריד למינוס שתיים בשלשה, המארחת הובילה 34:41 בתום המחצית הראשונה.

שלשות של פניני וזוסמן ושתיים של בלאט העלו את הכחולים-לבנים ליתרון 44:46 באמצע הרבע השלישי, אותו חתם ים מדר בשלשה מחצי מגרש כדי לקבוע 55:62 לישראל. גל מקל ודיברתולומאו הפכו את יתרון הנבחרת לדו ספרתי, תומר גינת וזלמנסון דאגו להבטיח בסיום את הניצחון - 68:61.

גבי צ'אצ'אשווילי שחקן נבחרת ישראל. basketball_somova, אתר רשמי
נקודות בכורה בנבחרת. צ'אצ'אשווילי/אתר רשמי, basketball_somova
ים מדר שחקן נבחרת ישראל. basketball_somova, אתר רשמי
מהבולטים בנבחרת. ים מדר/אתר רשמי, basketball_somova
יובל זוסמן שחקן נבחרת ישראל. basketball_somova, אתר רשמי
3 מ-3 בהכנה. יובל זוסמן/אתר רשמי, basketball_somova

קלעו לישראל: גיא פניני (4/6 לשלוש) 12, ים מדר ותומר גינת (10 ריבאונדים) 10 כל אחד, ג'ון דיברתולומיאו (3/6 לשלוש) 9, עידן זלמנסון וגבי צ'אצ'אשווילי 8 כל אחד, יובל זוסמן וגל מקל 7 כל אחד, תמיר בלאט 6, נמרוד לוי ורומן סורקין 2 כל אחד.

בלטו בגאורגיה: אלכסנדר ממוקשווילי 16 ו-10 ריבאונדים, גיורגי שרמדיני 15 ו-9 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully