וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פנדל שנוי במחלוקת: סביליה הפסידה לאוסאסונה במשחק הפתיחה

הליגה הספרדית יצאה לדרך עם סערת שיפוט: המארחת קיבלה פנדל מיד גבולית של פאפו גומס, איימאר אורוס קבע 1:2 מפתיע מהנקודה הלבנה

קליפ סיכום היום, 12.8/ספורט1

אחרי שהליגות באנגליה, גרמניה וצרפת יצאו לדרך כבר בשבוע שעבר, עונת 2022/23 בליגה הספרדית נפתחה הערב (שישי) עם שערוריית שיפוט לא קטנה שהובילה לניצחון 1:2 מפתיע של אוסאסונה על סביליה.

עוד לפני סוגיית השיפוט היה זה צ'ימי אבילה, חלוצה של אוסאסונה, שמצא את הרשת של יאסין בונו כבר בדקה התשיעית. עדיין ללא מחליפים ראויים לז'ול קונדה ודייגו קרלוס שנמכרו בקיץ, ההגנה המתקשה של ז'ולן לופטגי לא הצליחה לעצור את החלוץ שנותר פנוי ברחבה ונגח פנימה. היתרון של המקומיים החזיק מעמד שתי דקות בלבד, ובדקה ה-11 רפא מיר דחק מתוך רחבת החמש את שער השוויון.

אלחנדרו פאפו גומס, שחקן סביליה. ANDER GILLENEA/AFP, GettyImages
שריקה שנויה במחלוקת. פאפו גומס/GettyImages, ANDER GILLENEA/AFP

מבשל השער של סביליה, אלחנדרו פאפו גומס, היה מעורב בשער במשחק הראשון של העונה - אך הפעם בצד הלא נכון. בדקה ה-74 הכדור פגע בידו של הארגנטינאי והשופט שרק לפנדל על אף שהנגיעה הייתה גבולית ביותר ולא בהכרח חייבה שריקה. את איימאר אורוס זה לא עניין, והספרדי בן ה-20 הבקיע מהנקודה הלבנה את שערו הראשון במועדון, שהתברר גם כשער הניצחון המפתיע של המארחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בצרפת יצא לדרך המחזור השני עם מפגש בין נאנט לליל שנפרדו ב-1:1. מוזס סימון הבקיע עבור מחזיקת הגביע את שער היתרון בדקה ה-28, איסמעילי שהצטרף משחטאר דונייצק השווה בדקה ה-76 עם שער בהופעת הבכורה שלו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully