וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו נדרש לשחק באגף וזעם כשהוחלף, בסרביה הצדיקו אותו: "מהלך תמוה"

פרטיזן פיטרה את איליה סטוליץ' בעקבות ההדחה ולאחר שהציב את הקשר בעמדה חדשה. ציון 8 לרפאלוב בבלגיה: "הצית את האש של אנדרלכט"

קליפ סיכום היום, 12.8/ספורט1

ה"דרבי הישראלי" במוקדמות הליגה האירופית הסתיים אמש (חמישי) בהעפלה של עומרי אלטמן וא.א.ק לרנקה על חשבון ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד, והיה סוער למדי מבחינתו של האחרון. מאמן פרטיזן איליה סטוליץ' פוטר אחרי ה-2:2 שהוביל להדחה (4:3 בסיכום), אחרי שבין היתר קיבל תגובה זועמת מקשר נבחרת ישראל.

סטוליץ' דרש מנאתכו לשחק באגף השמאלי, עמדה זרה לו לחלוטין, והחליף אותו בדקה ה-60. בסרביה מדווחים כי בירידה לספסל נאתכו זעם על המאמן, והצדיקו את התנהלותו.

"נאתכו ראה שחסרים לפרטיזן שחקנים במרכז השדה, ולכן כל הזמן 'משך' לאמצע. לצערו, המאמן הציב אותו בעמדה תמוהה לחלוטין, והיו לכך השפעות הרסניות על הקבוצה", כתבו ב"טלגרף" הסרבי.

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד. GettyImages
תפקיד לא מוכר. נאתכו/GettyImages
ליאור רפאלוב חוגג עם שחקני אנדרלכט. רויטרס
בכושר נפלא. רפאלוב/רויטרס

בניגוד לנאתכו, ליגיונר שדווקא חגג בסוף הערב הוא ליאור רפאלוב, שממשיך את פתיחת העונה הפנטסטית. הקשר בן ה-36 נכנס מהספסל של אנדרלכט בדקה ה-58 מול פיידה האסטונית במצב של 0:0, בישל כעבור ארבע דקות ועזר לקבוצה לנצח 0:5 ולהשלים 0:5 בסיכום שני המשחקים (אחרי שכבש ובישל במשחק הראשון).

רפאלוב קיבל ציון 8 בתקשורת הבלגית, שציינה ש"הוא הצית את האש של אנדרלכט, ומרגע שנכנס המשחק השתנה לחלוטין". רפאלוב מציג בפתיחת העונה שילוב מסקרן עם פאביו סילבה הפורטוגלי, ובבלגיה ציינו ש"בשבוע הבא מול יאנג בויז, רפאלוב וסילבה יפתחו יחד בוודאות. השילוב ביניהם נראה קטלני, והוא מוסיף לקבוצה ניצוץ וקילינג אינסטינקט. איתם, אנדרלכט רוקדת על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully