וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב נכנס כמחליף ובישל ב-0:3 של אנדרלכט על פיידה

ארבע דקות על המגרש הספיקו לקשר כדי לבשל את הראשון בניצחון הביתי, בדרך למפגש עם יאנג בויז בפלייאוף הקונפרנס ליג. אלטמן הדיח את נאתכו בדרבי הישראלי, סייף וג'אבר הפסידו בהארכה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.8/ספורט1

אחרי שכבש וגם בישל במשחק הראשון, ליאור רפאלוב הסתפק הערב (חמישי) בבישול בניצחונה של אנדרלכט 0:3 על פיידה האסטונית (0:5 בסיכום) במוקדמות הקונפרנס ליג. הקשר הישראלי אמור היה לקבל מנוחה הפעם, אבל התוצאה המאופסת במשחק קל על הנייר הובילה לכניסתו כאחד משלושה מחליפים בדקה ה-58 ותוך ארבע דקות הוא הכין לפאביו סילבה שנכנס יחד איתו. הפורטוגלי הצעיר בישל למייקל מוריו הפנמי שהשלים צמד מהיר (72 ו-75). בשלב הפלייאוף תפגוש אנדרלכט את יאנג בויז ברן, כאשר המשחק הראשון בשבוע הבא ייערך בשוויץ והגומלין בחלוף שבוע יהיה בבלגיה.

ליאור רפאלוב חוגג עם שחקני אנדרלכט. רויטרס
מספק מספרים גם מהספסל. ליאור רפאלוב/רויטרס

עטאא ג'אבר וקני סייף, שכבשו גם הם בשבוע שעבר, פתחו יחד בהרכב נפטצ'י באקו שהפסידה 2:0 בהארכה באוסטריה לראפיד וינה והודחה מהקונפרנס ליג. האזרים ניצחו 1:2 כאשר היריבה צימקה עמוק בתוך תוספת הזמן, והמשחק הערב נגרר להארכה בעקבות השער של מרקו גרול בדקה ה-67. סייף יצא בדקה ה-100 וההולנדי פרדי דראוף שנכנס כמחליף אצל המארחת הכריע בדקה ה-112. ג'אבר הוחלף שתי דקות לסיום ההארכה.

בדרבי הישראלי במוקדמות הליגה האירופית, ביברס נאתכו (64 דקות) פתח בהרכב פרטיזן בלגרד וכך גם עומרי אלטמן (79 דקות) שהופיע ב-11 של א.א.ק לרנקה. הקפריסאים ניצחו 1:2 במשחק הראשון, והערב השוו פעמיים בבלגרד כדי להמשיך לפלייאוף עם 2:2 ו-3:4 בסיכום. בשלב הבא מצפה לה מפגש עם דניפרו האוקראינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully