וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב כבש ובישל במדי אנדרלכט, שערים לג'אבר וסייף בנפטצ'י

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 23:55

הקשר הוביל ל-0:2 של הבלגים מול פיידה, שני השחקנים שהגיעו מאשדוד מצאו את הרשת ב-1:2 על ראפיד וינה במוקדמות הקונפרנס ליג

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.8/ספורט1

ליאור רפאלוב כבש הערב (חמישי) את שערו הראשון לעונת 2022/23 וגם בישל ב-0:2 של אנדרלכט באסטוניה מול פיידה במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג. הקבוצה הקטנה הפתיעה בסיבובים הקודמים את דינמו טביליסי ושלונסק ורוצלאב, אבל נכנעה לקשר הישראלי בן ה-36 שהסיט פנימה בדקה ה-10 אחרי הכנה של פרנסיס אמוזו. בדקה ה-40 רפאלוב בישל לפאביו סילבה הפורטוגלי שהעלה ל-0:2 והוא השלים 90 דקות.

* עטאא ג'אבר וקני סייף מצאו שניהם את הרשת במדי נפטצ'י באקו, שניצחה 1:2 את ראפיד וינה במשחק הביתי במוקדמות הקונפרנס ליג. הקשר קיבל כרטיס צהוב בדקה ה-43 ואחרי דקה חגג שער בכורה עם בעיטה מ-18 מטרים שפגעה ברגל של בלם אורח, כששחקן הכנף שכבש ובישל מול אריס לימסול במהפך בשבוע שעבר, הוסיף למאזנו עוד שער בדקה ה-60 כשחטף כדור ועבר את השוער במבצע אישי נפלא. הוא הוחלף בדקה ה-77. גידו בורגשטאלר צימק בתוספת הזמן עבור האוסטרים.

שחקן אנדרלכט, ליאור רפאלוב. רויטרס
בדרך הבטוחה לשלב הבא. ליאור רפאלוב/רויטרס

צפו בתקציר המשחק של נפטצ'י

* דרבי ישראלי היה במוקדמות הליגה האירופית: ביברס נאתכו (74 דקות) פתח בהרכב פרטיזן בלגרד שאיבדה יתרון והפסידה 2:1 בקפריסין אצל א.א.ק לרנקה, אצלה עומרי אלטמן נכנס כמחליף בדקה ה-61.

* עוד בליגה האירופית: אולימפיאקוס, אחרי הרביעייה הכואבת שספגה ממכבי חיפה ועדיין ללא דורון ליידנר שיירשם רק בסיבוב הבא, רשמה עוד אכזבה אך לפחות חילצה 1:1 ביתי מסלובן ברטיסלבה. יוסף אל עראבי נכנס כמחליף, איזן בדקה ה-87 והציל את המאמן הספרדי קרלוס קורבראן שערך בכורה. אנדרה גרין האנגלי כבש לאורחת (63).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully