וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה: "יהיו שנים קשות לבית"ר, היה לה בעלים שלא רצה לתפקד"

היו"ר לשעבר התראיין ל-103FM, עקץ את חוגג והחמיא לאברמוב: "חלם להיות הבעלים של בית"ר. בבני יהודה הוא יותר הצליח מנכשל, את מה שאומרים האוהדים שלהם יש לקחת בערבון מוגבל"

מסיבת העיתונאים של משה חוגג/צילום: יותם רונן עריכת וידאו: טל רזניק

סאגת עתידה של בית"ר ירושלים הגיעה היום (חמישי) לסיומה, כאשר אושרה העברת הבעלות ממשה חוגג לברק אברמוב והמועדון עבר בבקרת התקציבים לקראת עונת 2022/23 בליגת העל. יו"ר המועדון בעידן חוגג, אלי אוחנה, התראיין הערב ל-103FM והביע את דעתו על הכיוון שלדעתו הולכת הקבוצה מהבירה.

"רוב חיי הייתי קשור למועדון הזה, אני מקווה שזה לא הסוף", אמר אוחנה בפתח השיחה. "הזמן יראה אם המהלך הזה נכון או לא. בית"ר נקלעה לסיטואציה בלתי אפשרית עם בעלים שלא מתפקד, שלא רוצה לתפקד, חלק מסיבות אובייקטיביות וחלק לא. שמעתי את מסיבת העיתונאים של חוגג, שאמר שהמעצר גרם למה שקרה במועדון בשנה האחרונה, קצת לא מדוייק. ההתנתקות שלו התחילה למעשה חודשיים לפני שהוא נעצר, הוא החליט שהוא מתנתק. אבל באותה נשימה אני רוצה לומר - חוגג היה וצריך להסתכל מה קורה קדימה. אני יודע משמיעה לאורך השנים, שאחד החלומות של אברמוב היה להיות בעלים של בית"ר".

אוחנה המשיך וחשף: "הייתי בקבוצה עוד לפני שנמכרה לחוגג, וכבר אז אברמוב רצה לקנות את הקבוצה וזה לא הסתדר. אני חושב שבניסיון שהוא צבר בשנים בבני יהודה, ואני שומע את הביקורות - בני יהודה כמועדון בתקופה של אברמוב יותר הצליחה מאשר נכשלה. היו גם הישגים יפים. בעיניין הזה יש לו ניסיון מאוד גדול, יש לו את המשאבים, היכולות ובעיקר את הרצון - הוא מחובר לבית"ר ירושלים".

בהמשך השיחה טען אוחנה: "לא הייתה אידיליה בין אברמוב לאוהדי בני יהודה, מה שהם אומרים צריך לקחת בערבון מוגבל. סך הכל בני יהודה תפקדה לאורך כמה שנים טובות בצמרת הכדורגל הישראלי. אני חושב שיש לו את היכולת להחזיק את בית"ר ירושלים, אם הוא יכול להתחרות עם הגדולות? אני לא יודע. אני מאחל לו שיוכל להחזיק את בית"ר ולהתמודד מול הגדולות. נכון לעכשיו זה לא נראה כך, אבל מה עדיף? בלי בעלים?"

"זה צעד מצויין עבור בית"ר, כולי תקווה שהאוהדים יבינו שהם גם חלק מהעניין. הם לא צריכים להיות החלק החשוב במימון הכלכלי אבל הם צריכים להיות חלק חשוב מאוד. אני באמת מקווה שנראה נהירה של אוהדי בית"ר לקנות מנויים כדי להפעיל את הקבוצה הזו. אם האוהדים רוצים קבוצה תחרותית הם יצטרכו לקנות מנויים וכרטיסים בנוסף להשקעות של אברמוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בעלי בני יהודה ברק אברמוב. אריאל שלום
"הוא מחובר לבית"ר ירושלים". אברמוב/אריאל שלום

באשר לחובות של המועדון אמר: "אני לא יודע איך הוא מתכוון לעשות את זה. בשנתיים - שלוש הקרובות יהיו עונות די קשות לבית"ר מבחינה מקצועית, כי מן הסתם לא יושקעו הסכומים שברק היה רוצה להשקיע בגלל החובות האלו. בית"ר יצטרכו לעבור את השנתיים האלה ואני בטוח שהוא ידע לשרוד אותם, ולצאת לדרך של התמודדות על תארים. אני מקווה שלאברמוב יהיו היכולות האלה".

"בית"ר ירושלים לא מיועדת להתמודד בצמרת הטבלה. אוהדי בית"ר לא טיפשים, כולם רואים שהמצב המקצועי של בית"ר הוא לא מהמשובחים. לזכותה של בית"ר, לאורך כל התקופה הזו, ידעו לבנות קבוצה שיכולה לתת פייט בטח כדי להישאר בליגה. אני מניח שבחודש הקרוב יצליחו לצרף עוד שלושה או ארבעה שחקנים שזה אולי ייתן סיכוי להתמודד בפלייאוף העליון. צריך לזכור שגם במקרה הזה בית"ר יהיו מהתקציבים הגבוהים בליגה. הולכת להיות עונה לא פשוטה, ואחר כך אני מקווה שברק ידע לייצב את הקבוצה מבחינה כלכלית. בית"ר יכולה להכניס כספים, ככה שבהחלט הם יוכלו לתת פייט".

אלי אוחנה במהלך הלוויתו של מודי בר און. בית העלמין 
גני אסתר בראשל"צ 31 במאי 2022. ראובן קסטרו
"השנים הקרובות יהיו קשות". אוחנה/ראובן קסטרו

בנוסף ציין אוחנה כי "בית"ר ירושלים בעונה טובה יכולה לייצר 33 מיליון שקל. המינימום שבית"ר תייצר זה 28 שקל. השנה שנתיים הקרובות יהיו קשות כי חלק מהכסף ילך להחזר חובות וגם ברק כבעלים יצטרך להביא סכום מסוים העונה מהבית. אני מקבל מאות הודעות מאוהדים שכבר מחכים לקנות מנויים, להיות חלק מהחגיגה של בית"ר. בעניין הזה אני די רגוע. מקווה שידעו לשרוד את העונה, יש בסיס לא רע, יצטרכו להלביש עליו עוד שלושה שחקנים כדי לשרוד את העונה - שתיים הקרובות".

אוחנה נשאל האם זמני המשחקים של הקבוצה פוגעים בהגעה אליהם, והשיב: "יכול להיות שכן, אבל אני לא חושב שצריך לשנות את המהות של בית"ר. בית"ר שונה לא רק בחלק הזה. זה דברים שצריך לשמר, זה חלק ממה שמייחד את המועדון. גם אם יעשו את זה ביום שבת, גם אם יגדלו הכנסות - בכמה? לא אלו הסכומים שיעשו את ההבדל. צריך להשאיר את זה כפי שזה היה עד עכשיו".

"סיימתי את החוזה שלי, אני במקום אחר עכשיו, אני אעשה כמה דברים בעתיד הקרוב, אבל בסופו של דבר - תמיד אשאר ואהיה אוהד שרוצה בטובתה של בית"ר ירושלים", סיכם אוחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully