וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמה הסאגה: בית"ר ירושלים עברה בבקרת התקציבים ותשחק בליגת העל

11.8.2022 / 18:35

ברק אברמוב סימן וי אחרון והקבוצה עברה סופית לבעלותו מידיו של משה חוגג. המועדון הודיע על פתיחת מכירת המנויים: "זה בידיים שלנו, לעשות הכל כדי לעזור ביציאה לדרך חדשה ומרתקת"

מסיבת העיתונאים של משה חוגג/צילום: יותם רונן עריכת וידאו: טל רזניק

אחרי תקופה ארוכה של חוסר ודאות, חששות ותפניות חוזרות ונשנות בעלילה, אפשר להכריז רשמית על סיומה של הסאגה המתישה: בית"ר ירושלים תמשיך לשחק בליגת העל תחת בעלותו של ברק אברמוב, שכידוע חתם אתמול על רכישת המועדון ממשה חוגג. אברמוב ובית"ר סימנו וי אחרון וחשוב מאוד היום (חמישי) כאשר הקבוצה עברה בבקרת התקציבים, חרף פערים מסוימים שהתגלו בנוגע לצפי ההכנסות ממינויים ומכרטיסים, אך בסופו של דבר הסוגיה נפתרה, הבעלות עברה סופית לאברמוב ובמועדון יכולים כעת להתפנות לבניית הסגל.

"לנוכח הנסיבות המיוחדות והקשיים החמורים אליהם נקלעה בית"ר ירושלים, בעיקר עקב ההליכים הפליליים כנגד הבעלים המעביר, מר משה חוגג, ולנוכח החלופה שבאי אישור העברת זכויות אשר תגרור נזקים בעיקר לקבוצה עצמה, לשחקניה, עובדיה ואוהדיה, דומה כי אישור העברת הזכויות למר אברמוב הוא הפתרון היחיד הרלוונטי הקיים בעת הזו, על אף ששיקול זה אינו עיקרי או מרכזי. הוועדה רשאית לשקול גם שיקול זה, במיוחד שעה שהיא סבורה שאישור הרכישה אינו בבחינת 'הרע במיעוטו' אלא שמר אברמוב הוא בהחלט רוכש ראוי ועומד בכל הקריטריונים שמציב התקנון לשם אישורו".

בנוסף, המשטרה חתמה על הסכם המכירה של בית"ר ירושלים אחרי שאברמוב העביר חמישה מיליון שקלים לקופת המשטרה כמתחייב.

משה חוגג, ברק אברמוב, חותמים על העברת בעלות בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
תמה הסאגה. חוגג ואברמוב במעמד החתימה אתמול/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

כשעתיים לפני האישור מהבקרה ועל רקע העברת הבעלות, בית"ר הכריזה על פתיחת מכירת המנויים לעונת 2022/23. "עכשיו זה הזמן שלנו", נכתב באתר הרשמי של המועדון, "אנחנו מתרגשים ביחד איתכם להתחיל את הדרך החדשה לקמפיין המנויים, עכשיו כולנו ביחד מגיעים להרעיד את טדי, ולתת את הגב לצהובים שחורים על הדשא. הפעם, אחרי כל כך הרבה זמן, זה בידיים שלנו, האוהדים, לעשות הכל כדי לעזור למועדון ביציאה לדרך חדשה ומרתקת".

מנוי ליציע המזרחי יעלה 950 שקל. מנוי ליציע המערבי יעלה 1,100 שקל. מנוי ליציע כסף יעלה 1,400 שקל, ומנוי משולב של הורה וילד ביציע הצפון מערבי יעלה 1,500 שקל. במועדון עדכנו כי בשעתיים הראשונות מפתיחת המכירה, נרכשו כבר מעל 1,000 מנויים ואוהדי הקבוצה מציפים את אתר "לאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
יגיעו בהמוניהם? אוהדי בית"ר ירושלים/דני מרון

את המשחק הראשון בעידן אברמוב תקיים בית"ר כבר בשבת הקרובה במסגרת גביע הטוטו, כאשר תפגוש את הפועל תל אביב (20:15, שידור ישיר בספורט3).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully