וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת יונתן כהן: פיזה תשבור את שיא ההעברות עם חיזוק בעמדה שלו

הישראלי שמבוקש במכבי תל אביב נדחק החוצה? באיטליה דווח שקבוצתו תחתים קיצוני שמאלי שיהפוך לרכש היקר בתולדותיה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 11.8/ספורט1

המהלך המסתמן של פיזה האיטלקית בשוק ההעברות אמור לעורר אופטימיות במכבי תל אביב בכל הנוגע לסיכויים להחזיר את יונתן כהן: ב"לה נציונה" דווח הבוקר (חמישי) כי הקבוצה מהסרייה ב' עומדת לבצע את הרכישה היקרה ביותר בתולדותיה, לאחר שהגיעה לסיכום עם הצרפתי מתאו טראמוני שמשחק בעמדה של כהן באגף שמאל. טראמוני אמור להגיע לפיזה מקליארי תמורת 4 מיליון יורו ועשוי לדחוק הצידה ברוטציה את הישראלי, שממילא לא היווה בורג מרכזי בעונתו הראשונה בקבוצה.

כהן בן ה-26, שחתם אשתקד לחמש שנים והיה בעצמו מההעברות היקרות ביותר בהיסטוריה של פיזה, פתח רק ב-10 משחקי ליגה בעונה שעברה וערך 25 הופעות בסך הכל. בשבת האחרונה הוא ישב על הספסל במשחק הגביע נגד ברשיה, אליו הגיע כשהוא לא כשיר במאת האחוזים בשל פציעה. בארץ המגף נכתב השבוע כי אקס הצהובים אמור לעמוד לרשותו של המאמן נגד צ'יטאדלה מחרתיים.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
פיזה מתחזקת בעמדה שלו. יונתן כהן/ברני ארדוב

מכבי תל אביב, כפי שנכתב כאן בתחילת השבוע שעבר, מעוניינת להחזיר את יונתן כהן לאור הצורך הבהול בשחקן כנף. באיטליה טענו לאחרונה שפיזה עדיין לא קיבלה שום הצעה עבור הישראלי. הצהובים, שצפויים להשיב לשורותיהם את דור פרץ ואלי דסה, יקוו להחתים גם את כהן שהיה שחקן משמעותי בקבוצה שזכתה באליפויות ובגביעים בין 2019 ל-2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully