וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תנסה לצרף את יונתן כהן

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 9:26

מוקד העניין סביב צירוף דור פרץ ואלי דסה השכיח באחרונה את הישראלי של פיזה, אבל במסגרת הצורך בחיזוק רגע לפני פתיחת הליגה, בקרית שלום ינסו להנחית את שחקן הכנף שמביע רצון לשוב. התלבטות אם לפתוח עם ביטון וגלזר מול אריס

תקציר: מכבי תל אביב - זירה 0:0/ספורט1

במסגרת השינויים שמתכננת מכבי תל אביב לקראת פתיחת העונה בליגת העל, גם שמו של יונתן כהן עולה מחדש ושחקן הכנף של פיזה עשוי לנחות בקרית שלום. בשניים משלושת משחקיה הרשמיים עד כה, כולל מול זירה ביום חמישי האחרון, לא מצאה מכבי תל אביב את הרשת. ערן זהבי, כשיחזור, אמור להיות המוציא לפועל העיקרי של הקבוצה אבל במועדון מבינים שלצידו ולצד ג'ורג'ה יובאנוביץ' צריכים עוד שחקנים קדמיים איכותיים ובעיקר כאלה שיודעים להבקיע שערים. כהן, בטרם עזב את הארץ, היה שחקן של דאבל דאבל (מספרים דו ספרתיים גם בשערים וגם בבישולים) והוא בדיוק מסוג השחקנים שחסרים לקבוצה כעת.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
הצהובים מחפשים ברק התקפי. כהן/ברני ארדוב

בניגוד לאלי דסה ולדור פרץ, יונתן כהן אינו שחקן חופשי ולהביא אותו זה קצת יותר מסובך מאחר שצריך לסגור את הפרטים מול פיזה, אבל השחקן לא היה מהדומיננטיים בקבוצה מהסריה ב' בעונה שעברה והוא לא חשש מלהתבטא בריאיונות שערך מייד בסיום העונה שחלפה, כי הוא תמיד ירצה לחזור למכבי תל אביב. כפי שהדברים נראים, כהן אפילו יותר שלם עם חזרה למכבי תל אביב אחרי עונה אחת באיטליה, מאשר פרץ ודסה שבשבועות האחרונים מנסים למצוא לעצמם קבוצות אחרות באירופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ניר ביטון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יפתח בהרכב? ביטון/דני מרון

נכון להבוקר לא ברור מי מבין שלושת הישראלים שכבר שיחקו במכבי תל אביב ולקחו איתה תארים, יהיה בסופו של דבר שחקן הקבוצה בעונה הבאה, אבל שלושתם מאוד מבוקשים בקרית שלום כאשר לאור היכולת החלשה מול זירה, לא ברור מי מבין שלושתם יותר חשוב.

בכל הקשור להכנות למשחק מול אריס סלוניקי ביום חמישי, המאמן ולדאן איביץ' יצטרך לקבל החלטה האם לפתוח עם ניר ביטון ודן גלזר שעלו לשחק מול זירה ביום חמישי כמחליפים. השניים חשובים מאוד בהרכב של מכבי תל אביב והסרבי יבחן מי יותר נכון לו להעלות באחד עשר אחרי שהם חוו פציעות ורק כעת חוזרים לכושר משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully