וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה לשחקני באר שבע: "בואו נהיה מרוכזים וממושמעים ונשלים את המשימה"

עודכן לאחרונה: 11.8.2022 / 10:58

המאמן הכין את קבוצתו לגומלין מול לוגאנו במוקדמות הקונפרנס ליג (20:00, ספורט4), הבהיר כי "שום דבר לא גמור" והדגיש את השאיפה שלו ללחוץ גבוה. התלבטות בין מרטינס ואליאס, כ-4,000 אוהדים צפויים להגיע לנתניה

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: לוגאנו - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

"שום דבר לא גמור. ניצחנו בצורה יפה בשוויץ, אבל אנחנו לפני המשחק השני וכל סיטואציה יכולה להיות בו אז בואו נהיה מרוכזים וממושמעים ונשלים את המשימה", כך אמר מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה לשחקניו לקראת ההתמודדות הערב (חמישי, 20:00, ספורט4) מול לוגאנו במסגרת גומלין הסיבוב השלישי של הקונפרנס ליג.

הפועל באר שבע חזרה משוויץ עם ניצחון נהדר של 0:2, אבל השוויצרים לא מרימים ידיים ואחרי שהצליחו להפעיל לחץ על אופ"א ולהוציא את המשחק מאיצטדיון טרנר, הם רוצים גם להפתיע ולנצח כדי לעלות בעצמם לשלב הפלייאוף. ברדה הדגיש עוד בפני שחקניו את השאיפה שלו ללחץ גבוה. "בואו נכבוש שער מהיר ונגמור את הסיפור", אמר המאמן שכל העת משדר רצינות ודריכות לשחקנים שהגיעו כבר אתמול לבית מלון בנתניה.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. רויטרס
"בואו נהיה מרוכזים וממושמעים ונשלים את המשימה". ברדה/רויטרס

בכל הקשור להרכב נראה שלמאמן יש התלבטות אחת בקישור בין אנדרה מרטינס לשי אליאס. ברדה ימשיך במערך של שלושה בלמים עם חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור ואיתן טיבי. בהתקפה צפויים להמשיך יחד יוג'ין אנסה ותומר חמד. רמזי ספורי שהציג יכולת גבוהה באימונים יעלה מהספסל.

במועדון חוששים שאוהדים רבים יוותרו על הנסיעה לנתניה ולבסוף יהיו רק 4,000 צופים ביציעים. לא מעט אוהדים ניצלו את האפשרות להזדכות על הכרטיס שרכשו, כיוון שהמשחק הוצא מטרנר ויצפו במשחק מהבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully