וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: הפועל באר שבע תארח את לוגאנו באצטדיון בנתניה

9.8.2022 / 14:30

אופ"א הודיעה למחזיקת הגביע שלא תוכל לקיים את הגומלין נגד השוויצרים בטרנר. בלוגאנו הביעו חשש אמיתי ונענו בהבנה

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: לוגאנו - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

הפועל באר שבע תארח את משחק הגומלין נגד לוגאנו במוקדמות הקונפרנס ליג צפונית באצטדיון בנתניה. בבירת הנגב קיוו שאופ"א תשנה את רוע הגזרה ותסכים לקיים את המשחק בטרנר, אבל היו פסימיים ואכן - ההתאחדות לכדורגל האירופית הודיעה בשעות הצהריים באופן סופי שההתמודדות לא תוכל להתקיים בבאר שבע.

בלוגאנו העבירו אמש מסר נוסף לאופ"א לפיו הם חוששים לקיים את המשחק בבאר שבע על אף שהושגה הפסקת אש עם הג'יהאד האיסלמי שלשום סמוך לחצות. השוויצרים הבהירו כי שחקנים רבים שלהם הביעו חשש להגיע לישראל ובמיוחד לשחק בבאר שבע המרוחקת עשרות קילומטרים בלבד מרצועת עזה. באופ"א קיבלו זאת וחרף ההסברים של באר שבע, החליטו שהמשחק יתקיים במקום אחר.

שחקני הפועל באר שבע מיגל ויטור, מריאנו באריירו. אודי ציטיאט
יצפינו לנתניה. שחקני באר שבע בטרנר/אודי ציטיאט

מי שניסה לסייע, אך ללא הצלחה, הוא השר חילי טרופר, שהוציא מכתב ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, שמיועד לאופ"א. טרופר כתב כי "כשר בממשלה ובקבינט המדיני ביטחוני, אני יודע שהמצב הביטחוני המורכב מאחורינו. מגיע לאוהדי הפועל באר שבע שהמשחק יתקיים באצטדיון הביתי. הילדים חזרו לגנים, אנשים חזרו לעבוד והשגרה מחייבת שגם משחק הכדורגל יתקיים כמתוכנן. אנא שקלו שוב להחזיר את המשחק לעיר לטובת האוהדים".

ההערכה היא שרק 3,000 עד 4,000 מאוהדי הקבוצה יצפינו כ-150 קילומטר לנתניה ביום חמישי שהוא זמן בו הכבישים עמוסים במיוחד, מה עוד שהדרך חזרה מהמשחק תיכנס עמוק לתוך הלילה. בקבוצה מתנחמים בכך שבמשחק הראשון ניצחה הפועל באר שבע 0:2, אך עדיין היו שמחים לקיים את המשחק בטרנר עם יציעים מלאים מה שהיה נותן עוד דחיפה כדי להשלים את המשימה.

בתוך כך אליניב ברדה ממשיך לתרגל את המערך שלו לקראת המשחק ונראה שהוא ימשיך לשחק עם שלישיית הבלמים מיגל ויטור, חאתם עבד אלחמיד ואיתן טיבי כאשר מריאנו באריירו מוצב לפניהם. מי שנראה מצוין באימונים הוא רמזי ספורי, שלבטח יקבל דקות אחרי הפציעה ממנה החלים בכתף וייתכן אף שברדה ימצא לו לבסוף מקום בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully