וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונסה בריאנט פרצה בבכי בבית המשפט: "הפיצו תמונות בשביל הכיף"

עודכן לאחרונה: 11.8.2022 / 12:00

אלמנתו של קובי בריאנט תובעת את משרד השריף בלוס אנג'לס, על שצילמו והפיצו תמונות מהחקירה של התרסקות המסוק בו נהרג בעלה. עורך דינה: "זרו לה מלח על הפצעים, התמונות הופצו שוב ושוב עם אנשים שלא היו אמורים לקבל אותן"

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

המשפט של ונסה בריאנט מול משרד השריף בלוס אנג'לס יצא לדרך הלילה (בין רביעי לחמישי), כשאלמנתו של קובי בריאנט מחפשת פיצויים בסך מיליוני דולרים. לטענתה, רשויות החוק וכיבוי האש צילמו תמונות של חומרי החקירה של התרסקות המסוק בה נהרג בעלה קובי ובתה בת ה-13 ג'יג'י, והפיצו אותם הלאה - ולא ממניעים מקצועיים.

עורך דינה של בריאנט, לואיס לי, הקרין בבית המשפט סרטון אבטחה המראה את אחד השוטרים במשרד השריף שותה בבר, ומראה חלק מהתמונות לברמן. לאחר מכן, השניים צולמו צוחקים יחדיו. במקרה אחר, קבוצה של מספר כבאים הסתכלו יחדיו על התמונות, שהופצו לכ-30 איש אחרים.

"התמונות הללו הופצו שוב ושוב עם אנשים שלא היו אמורים לקבל אותן", אמר. "זו רכילות צילומים, שהופצה בשביל הכיף".

אלמנתו של קובי בריאנט, ונסה בריאנט. Kevork Djansezian, GettyImages
חוששת שהתמונות יגיעו לילדיה. ונסה בריאנט/GettyImages, Kevork Djansezian

בריאנט פרצה בבכי מספר פעמים ונאלצה לחיות מחדש את התרסקות המטוס של בעלה, שנהרג ב-26 בינואר 2020. "זה היה היום הגרוע בחייה", אמר עורך דינה, "והמחוז הפך אותו לגרוע עוד יותר. הם זרו לה מלח על הפצעים, הם צילמו את התמונות בשביל מזכרת". עוד הוסיף כי רשויות החוק לא ביצעו חקירה נאותה כדי לוודא שהתמונות המדוברות ייעלמו. החשש שלו, הסביר, הוא שילדיה של בריאנט יום אחד ייחשפו אליהן גם כן.

לפני מספר חודשים טענה ונסה שמיד לאחר התאונה היא פנתה לשריף אלכס וילאנואבה וביקשה ממנו לאבטח את זירת ההתרסקות ולמנוע כל אפשרות שיצולמו תמונות מהמקום. "אם אתה לא יכול להחזיר את בעלי ואת התינוקת שלי, תוודא שאף אחד לא מצלם אותם", טענתה בתביעתה כי כך אמרה לשריף. "מאז שנחשפתי לתמונה אני מתייסרת במחשבות מי צילם אותה", אמרה אז. "זה מקומם אותי שהאנשים שבטחתי בהם שיגנו על כבודם של בעלי ובתי, ניצלו את עמדותיהם כדי לצלם את שרידי הגופות. כואב לי גם מהמחשבה שאנשים הסתכלו על הגופות ללא כל סיבה, אני עצובה וכועסת שעשו שימוש בתמונות האלה ושצחקו על גופותיהם של בעלי ובתי בעת בילוי בבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully