וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות מצמררת: כך ונסה בריאנט גילתה על מותם של קובי וג'יאנה

אשתו של הכדורסלן שנהרג בתאונת מסוק סיפרה כיצד גילתה על הטרגדיה במסגרת המשפט נגד משרד השריף בלוס אנג'לס. הפרטים בפנים

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

במסגרת המשפט המתנהל בעקבות תביעת הענק שלה נגד משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס, ונסה בריאנט מסרה תצהיר ובו סיפקה עדות מסמרת שיער על הדרך שבה גילתה על מותו של בעלה קובי ובתם הבכורה ג'יאנה. דבריה של אשת הכדורסלן המנוח פורסמו הלילה (בין שבת לראשון) בארצות הברית.

ונסה הייתה בבית עם שתי הבנות הקטנות שלה, כשעוזרת של המשפחה צלצלה בדלת סביב השעה 11:30 בבוקר. אותה עוזרת הודיעה שקובי וג'יאנה היו מעורבים בתאונת מסוק, אבל בדיווחים הראשונים נטען כי חמישה מבין המעורבים שרדו, כך סופר בדיווח של "יאהו! ספורטס". בהתחלה, ונסה חשבה שקובי וג'יאנה עדיין בחיים ועוזרים לקורבנות אחרים. עם זאת, היא ניסתה להתקשר אליו ואז החלה לראות בטלפון שלה את ההתראות על מותו של קובי.

ונסה מיהרה לנסות ולהגיע למקום התאונה. בהתחלה היא הגיעה לשדה תעופה כדי לעלות על מסוק, אבל עובדי המקום לא אישרו לה לטוס בשל תנאי מזג האוויר הרעועים. בסופו של דבר היא נסעה עם הג'נרל מנג'ר של הלייקרס (וסוכנו לשעבר של קובי), רוב פלינקה, לתחנת השריף במליבו. שם, לדבריה, אף אחד לא ענה לשאלותיה לגבי קובי וג'יאנה, עד שאלכס וילנואבה, כומר ושריף בלוס אנג'לס, אישר בפניה שבעלה ובתה היו בין הנספים באסון.

זירת ההתרסקות של קובי בריאנט. רויטרס
זירת ההתרסקות של קובי בריאנט/רויטרס

כזכור, ונסה בריאנט תבעה במיליונים את משרד השריף בגין רשלנות, פגיעה בפרטיות ומצוקה רגשית, בטענה שאותו גוף הוא האחראי לדליפת התמונות מזירת התאונה שבה נהרגו קובי וג'יאנה בריאנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully