וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבי: "הזרים לא התרגשו כל כך מהאזעקות, הם נראו מאוד רגועים"

10.8.2022 / 18:30

הפועל באר שבע כבר לא מתעסקת בהעתקת הגומלין נגד לוגאנו (חמישי, 20:00 בספורט4) לנתניה: "צריך לנצח, לא משנה באיזה אצטדיון". ברדה: "למדנו ממכבי חיפה שכל משחק מתחיל ב-0:0"

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: לוגאנו - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

הפועל באר שבע תצפין היום לנתניה ותקיים את האימון המסכם שלה לקראת המפגש מחר (חמישי, 20:00, ספורט4) מול לוגאנו באצטדיון בעיר, שם גם ייערך המשחק. כזכור, באופ"א החליטו לקבל את הבקשה של השוויצרים ולהוציא את המשחק מבאר שבע, דבר שהתקבל בהתחלה בצורה קשה במועדון, אבל הבוקר החליטו כולם לא להתעסק בכך עוד.

בשעות הערב התייצב המאמן אליניב ברדה למסיבת העיתונאים לקראת המשחק, לצדו של הבלם איתן טיבי. ברדה אמר: "בוודאי שאני עדיין חושב שזה לא גמור. ראינו את היריבה שוב וניתחנו, עשינו רק חצי עבודה. מה למדנו מהמשחק של מכבי חיפה? אף משחק לא דומה לקודמו. זה משחק חדש שמתחיל ב-0:0. יש לנו שחקנים מאוד רציניים ומנוסים, שמבינים את הסיטואציה. הם יצטרכו לבוא עם אחריות אישית. נורא רצינו לשחק בבאר שבע, אבל זה לא התאפשר. אין לנו מה להתייחס לדברים שאין לנו השפעה עליהם. אני יודע שההנהלה שלנו וההתאחדות עשו הכל כדי שנשחק בבאר שבע. נצטרך לעשות את העבודה גם בנתניה".

טיבי הוסיף: "הזרים לא התרגשו כל כך מהאזעקות, הם נראו מאוד רגועים. אני בטוח שהמועדון עזר להם להרגיש הכי בטוחים שאפשר ואני שמח שזה נגמר. לצערנו הרב הוחלט שנשחק בנתניה, ברור שהיינו מעדיפים את האצטדיון הביתי עם הקהל שלנו, אבל זה המצב. נבוא מרוכזים ודרוכים, זה משחק מאוד חשוב עבורנו והמטרה ברורה".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
שומר על דריכות. אליניב ברדה/קובי אליהו

"רק רע יכול לצאת אם נמשיך לעסוק ולדבר על זה שהמשחק לא בטרנר", אמר הבוקר גורם בהפועל באר שבע. "המשחק בנתניה וזו עובדה ולא צריך עוד להתעסק בזה. יצאנו בשבוע שעבר ללוגאנו וניצחנו שם בצורה משכנעת. אנחנו צריכים להשלים את העבודה כאן בישראל ולא משנה באיזה אצטדיון משחקים. הפועל באר שבע ניצחה כבר בנתניה במשחקים לא פחות קשים מאשר מפגש מול לוגאנו".

ברדה צפוי לשמור על ההרכב שפתח במשחק הראשון. המאמן ימשיך לשחק במערך שלושת הבלמים עם חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור ואיתן טיבי כאשר לפניהם ישחק מריאנו באריירו. תומר יוספי שפתח במשחק הראשון וכבש את שער היתרון ימשיך לקבל קרדיט בהרכב של ברדה. אסטריט סלמאני שנכנס כמחליף בשוויץ וכבש את שערו הראשון בקבוצה, אמור להמתין על הספסל גם הפעם.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקני הפועל באר שבע תומר יוספי, תומר חמד. הפועל באר שבע, אתר רשמי
ימשיך לקבל קרדיט. יוספי/אתר רשמי, הפועל באר שבע

6,000 אוהדים של הפועל באר שבע כבר רכשו כרטיסים למשחק וקיימת התגייסות גדולה בכל ריכוזי האוהדים כדי לתת לשחקנים אווירה ביתית מחר. מתקיימות שיחות מול ההנהלה באשר לסיוע בהסעות וגם רכבת ישראל עשויה לעזור עם רכבת שתהיה חופפת לשעת המשחק. "אנחנו מאוד רוצים להרגיש את הקהל שלנו גם בנתניה", אמרו הבוקר בבאר שבע. "הוציאו את המשחק מבאר שבע, אבל אי אפשר להוציא את האוהדים שלנו מהקבוצה. הלוואי שנמלא כמה שיותר חלקים באצטדיון".

הרכב משוער: עומרי גלזר, אור דדיה, חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור, איתן טיבי, הלדר לופס, מריאנו באריירו, אנדרה מרטינס, תומר יוספי, יוג'ין אנסה, תומר חמד.

שחקן לוגאנו, ג'ונתן סבאטיני, מול שחקן הפועל באר שבע, רותם חטואל. רויטרס
יצליח להשלים קאמבק? סבאטיני/רויטרס

לוגאנו

בלוגאנו קיבלו אתמול (שלישי) בסיפוק את החלטת אופ"א שלא לקיים את משחק החוץ נגד הפועל באר שבע באצטדיון טרנר - זכר למבצע "עלות השחר" הקצרצר שבמהלכו נורו טילים מרצועת עזה לעבר בירת הנגב. המשחק מחר (20:00, ספורט4) יתקיים בנתניה ומחזיקת הגביע הישראלית תנסה להשלים את העבודה אחרי ניצחון 0:2 בשוויץ ביום חמישי האחרון.

יו"ר לוגאנו, מרטין בלאזר, אמר אתמול: "אני יכול להבין את השחקנים שלא רצו להגיע לבאר שבע, היכן שנופלים טילים. אבל ממשלת ישראל, ההתאחדות לכדורגל של ישראל והפועל באר שבע עצמה, הבטיחו לנו אבטחה מקסימלית. ברור שזה יכול לגרום לקבוצה להתרכז גם בדברים שמחוץ למגרש, אבל מדובר כאן בשחקני כדורגל צעירים שצריכים לדעת איך להיות בפוקוס".

המנהל הספורטיבי קרלוס דה סילבה, שלפני כמה ימים סיפר ש"חלק מהשחקנים מאוד לחוצים", העדיף להתייחס כעת למשחק עצמו: "אני מרגיש שבקבוצה מאוד מצפים למשחק ושכולם מוכנים. אנחנו שמחים לשחק בישראל וננסה לעשות עבודה טובה, למרות שלא יהיה קל אחרי ההפסד במשחק הראשון".

הרכב משוער: אמיר סאיפי, אלאן אריגוני, פאביו דאפרלה, רטו ציגלר, מילטון ולנסואלה, לארס מאי, ג'ונתן סבאטיני, עוסמאן דומביה, מארן היילה סלסי, מתיאה בוטאני, הישאם מאהו, ז'אן צלאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully