וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי נחמה: מכבי חיפה בפלייאוף האלופות למרות הפסד 2:0 לאפולון

הירוקים הגיעו ל-GSP עם יתרון 0:4 מבטיח, אך נכנסו ללחץ אחרי שערים של אונגנדה (19) וקול (27). המומנטום לא הבשיל לקאמבק, וכעת רק הכוכב האדום בלגרד מפרידה בין ברק בכר לליגת האלופות. ערב מתסכל והחמצת ענק לדין דוד

תקציר: אפולון לימסול - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

זו ממש לא הייתה הדרך בה ברק בכר רצה לחזור עם הכרטיס לפלייאוף מקפריסין, אך בשורה התחתונה - המטרה הושגה. מכבי חיפה צלחה הערב (שלישי) את הסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות למרות הפסד 2:0 לאפולון לימסול, זאת בזכות ה-0:4 המהדהד בחיפה במפגש הראשון.

כעת, רק הכוכב האדום בלגרד מפרידה בין אלופת ישראל לבין הופעה שלישית בהיסטוריה בשלב הבתים של ליגת האלופות. בכל מקרה, הירוקים הבטיחו לכל הפחות מקום בשלב הבתים של הליגה האירופית, שדרוג בפני עצמו בהשוואה להגעה לקונפרנס ליג אשתקד.

בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
מחצית ראשונה מאכזבת. פלאניץ'/אתר רשמי, מכבי חיפה

בכר ביצע מספר שינויים ב-11 כדי להרחיב את הרוטציה, אך ראה מהר מאוד כי הוא משלם מחיר כבד על כך. גם העובדה שצ'ארון שרי נפגע בחימום ונותר מחוץ לסגל לא סייעה לכך.

עומר אצילי נעצר מספר פעמים אצל השוער אלכסנדר יובאנוביץ' במחצית הראשונה, ומן העבר השני ג'וש כהן לא הצליח להושיע את קבוצתו. בדקה ה-19 בעיטה של הרווין אונגנדה פגעה באחד מהמרוויחים מהרוטציה של בכר, עופרי ארד, בדרך לרשת של כהן. דווקא ב-GSP, המגרש אותו מכבי חיפה זוכרת לטובה מהקמפיין בליגת האלופות ב-2002, היא נכנסה ללחץ מיותר וספגה את השער השני כעבור שמונה דקות אחרי שישראל קול בעט חזק פנימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עומר אצילי, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
נעצר אצל השוער פעם אחר פעם. אצילי/אתר רשמי, מכבי חיפה

ארד שילם את המחיר ובמחצית פינה את מקומו למצטיין המשחק הראשון, עלי מוחמד. החילופים שהתבצעו בהדרגה אוששו את מכבי חיפה, אך היא לא הצליחה לצמק את התוצאה בעיקר בגלל הערב המתסכל של דין דוד.

החלוץ ראה כיצד שלושה שערים נפסלים לו במחצית הראשונה מכיוון שהיה בעמדת הנבדל, ולאחר ההפסקה הוא סיפק צמד החמצות מסמרות שיער. בדקה ה-66 פרנזי פיירו השאיר אותו פנוי מול שער ריק, אך הכדור פגע בברכו וחמק החוצה. ארבע דקות לאחר מכן דוד הגיע לעוד הזדמנות נהדרת, אך מצא את הקורה בלבד. גם אפולון סבלה מחוסר מזל עם החמצת ענק בדקה ה-85, אך אין ספק כי על פני 180 הדקות, הקבוצה הטובה יותר מבין השתיים השיגה את הכרטיס לפלייאוף.

נטע לביא, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
בשורה התחתונה - המטרה הושגה. לביא/אתר רשמי, מכבי חיפה

הרכבים

אפולון לימסול: אלכסנדר יובאנוביץ', אוקלידס קבראל, מתיו פייברנס, ולנטן רוברז' (פנאיוטיס אריטמטאס, 73), אמין חמאס, חמבוס קיריאקו (פליקס וה, 73), ישראל קול, הרווין אונגנדה (עידו שחר, 73), יואניס פיטאס, רנגלי יאנגה (בגאלי דאבו, 57), ניקולא דיגיני.

מכבי חיפה: ג'וש כהן, דניאל סונדגרן, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, עופרי ארד (עלי מוחמד, 46), סאן מנחם (פייר קורנו, 61), נטע לביא, מוחמד אבו פאני, עומר אצילי (דולב חזיזה, 60), דין דוד (מאור לוי,76), פרנזי פיירו (ניקיטה רוקאביציה, 90+3).

שחקני אפולון לימסול חוגגים, דין דוד שחקן מכבי חיפה מאוכזב. אפולון לימסול, אתר רשמי
השלימו מחצית מהקאמבק תוך חצי שעה. שחקני אפולון חוגגים/אתר רשמי, אפולון לימסול

מהלך המשחק

דקה 7: הרווין אונגנדה העביר כדור רוחב, שון גולדברג גלש בניסיון להרחיק אך הכדור הלך לעבר המסגרת. ג'וש כהן התאושש, הדף לקרן והציל את הבלם משער עצמי.

דקה 15: עומר אצילי הכניס כדור נהדר לדין דוד שזעזע את המשקוף, אצילי הגיע לריבאונד אך בעט על גופו של השוער אלכסנדר יובאנוביץ'.

דקה 19: גול! בעיטה של אונגנדה מחוץ לרחבה פגעה בראשו של עופרי ארד, שינתה כיוון והלכה לקורה ופנימה. 0:1 לאפולון.

ישראל קול שחקן אפולון לימסול חוגג שער. אפולון לימסול, אתר רשמי
האורחת מצאה את עצמה בפיגור כפול. ישראל קול חוגג את השער השני/אתר רשמי, אפולון לימסול

דקה 27: גול! מכבי חיפה לא הצליחה להרחיק את הגבהת הקרן, הכדור הגיע לישראל קול שהמתין על סף הרחבה ובעט בעוצמה לרשת של כהן. 0:2 לאפולון.

דקה 30: אצילי בעט חזק למרכז המסגרת, השוער יובאנוביץ' איגרף.

דקה 32: אצילי שלח בעיטה חופשית מסוכנת למסגרת, גם הפעם יובאנוביץ' ניצח בדו קרב בין השניים והדף.

דקה 38: מוחמד אבו פאני העביר את הכדור לפרנזי פיירו ברחבת החמש. החלוץ ניסה לדחוק פנימה, אך יובאנוביץ' היה צמוד אליו והצליח לעצור.

דקה 45+3: פיירו שעט לעבר השער, אך ברגע האחרון ולנטן רוברז' גלש לכדור וחילץ לקרן.

דין דוד שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
החמצת ענק. דין דוד/אתר רשמי, מכבי חיפה

דקה 59: סאן מנחם בעט מרחוק למסגרת, יובאנוביץ' הוציא לקרן.

דקה 66: החמצה ביזארית לדוד. אחרי ששלושה שערים נפסלו לחלוץ מעמדת נבדל במחצית הראשונה, כעת הוא הצליח להחמיץ משער ריק. פיירו נעצר אצל יובאנוביץ' והעביר בריבאונד לחברו שהמתין על קו השער, הכדור פגע בברכו של דוד והלך החוצה.

דקה 70: עוד החמצת ענק לדוד. החלוץ קיבל כדור מעלי מוחמד והסתובב במקום, הבעיטה שלו לפינה הרחוקה פגעה בקורה והלכה החוצה.

דקה 85: אוקלידס קבראל העביר כדור רוחב אדיר לבאגלי דאבו, שבדומה לדוד החמיץ משער ריק מתוך רחבת החמש. מזל גדול למכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully