וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי מזהיר לקראת פרנקפורט: "ה-6:1 לבאיירן לא יבלבל אותנו"

ריאל מדריד נערכת לסופרקאפ (רביעי, 22:00), המאמן החמיא לגרמנים. בנזמה מאותת: "אני יכול להיות יותר טוב מבעונה שעברה". מחזיקת הליגה האירופית תתאושש מהתבוסה בפתיחת העונה?

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - באיירן מינכן 6:1/ספורט1

על אף ששלבי המוקדמות משוחקים כבר מספר שבועות, עונת 2022/23 במפעלים האירופיים תצא לדרך באופן רשמי וחגיגי מחר (רביעי, 22:00) עם הסופרקאפ האירופי, כאשר אלופת אירופה ריאל מדריד תפגוש בהלסינקי את איינטרכט פרנקפורט, מחזיקת הליגה האירופית.

ארבע שנים אחרי הביקור האחרון שלהם בסופרקאפ, הבלאנקוס רוצים לרשום תיקון בבירת פינלנד לאחר שבפעם הקודמת הפסידו למחזיקת הליגה האירופית דאז והיריבה העירונית, אתלטיקו מדריד. עבור הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי יהיה זה המשחק הרשמי הראשון של העונה, ימים ספורים לפני פתיחת הליגה הספרדית, בעוד הגרמנים מגיעים אחרי שהובסו 6:1 בידי באיירן מינכן במשחק הפתיחה של הבונדסליגה.

שחקני ריאל מדריד. JAVIER SORIANO/AFP, GettyImages
יתחילו את העונה עם תואר? שחקני ריאל מדריד/GettyImages, JAVIER SORIANO/AFP

המאמן קרלו אנצ'לוטי לא חושב שהתבוסה של פרנקפורט לבווארים מעידה על משחק הגמר, על אף שמדובר במפגש נוסף של פרנקפורט מול יריבה מהטופ האירופי: "התוצאה לא תבלבל אותנו. לפרנקפורט הייתה עונה אדירה בליגה האירופית, הגיע להם לזכות כי הם שיחקו נהדר, זו קבוצה דינמית ואינטנסיבית".

על השאיפה לזכות העונה בכל ששת התארים: "זה אפשרי, נילחם בכל החזיתות אך לזכות בהכל יהיה קשה ואני לא יודע אם נצליח. הסגל טוב ואני מאמין בו. העונה שעברה הייתה הכי טובה בקריירה. אף פעם לא זכיתי באליפות ובליגת האלופות באותה העונה".

במשך חלון ההעברות נשמעו ביקורות על כך שריאל מדריד גם השנה לא החתימה גיבוי ראוי לקארים בנזמה בעמדת החלוץ, ואנצ'לוטי נשאל גם על כך: "חלוץ מחליף? יש לנו את בנזמה, מריאנו, אדן הזאר, רודריגו, ויניסיוס ומרקו אסנסיו, הרבה אפשרויות. כמובן שכשאתה ללא החלוץ הטוב בעולם זה משפיע עליך. אי אפשר להחליף את בנזמה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקני ריאל מדריד קארים בנזמה, לוקאס ואסקס. Alex Grimm, GettyImages
יכול לספק עונה עוד יותר טובה? בנזמה/GettyImages, Alex Grimm

החלוץ הצרפתי התייצב אף הוא למסיבת העיתונאים ואמר: "הדרך לסופרקאפ הייתה קשה, נלחמנו משחק אחרי משחק. זה חלום, משהו מאוד חשוב, אנחנו מוכנים וננסה לנצח. אנחנו אלופי אירופה וננסה להביא את הגביע למדריד".

על הכתרתו כשחקן הטוב בעולם וכמועמד המוביל לזכייה בכדור הזהב אמר בנזמה: "האם אני השחקן הטוב בעולם? לא נכנס לזה, אבל אני נותן את המיטב שלי למועדון שנה אחר שנה. העונה שעברה הייתה הטובה בקריירה שלי, אבל מנטלית אני מוכן להיות עוד יותר טוב".

מבחינה מקצועית, קרלו אנצ'לוטי צפוי לעמוד במילה שאמר במהלך ההכנה לעונה - ולהציב בסופרקאפ בדיוק את אותם 11 השחקנים שפתחו בגמר ליגת האלופות נגד ליברפול. המשמעות היא שצמד שחקני הרכש, אנטוניו רודיגר ואורליאן טשואמני, ימתינו על הספסל להזדמנות לערוך בכורה רשמית במדים הלבנים.

הרכב משוער: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, אדר מיליטאו, דייויד אלאבה, פרלאן מנדי, קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ', פדריקו ואלוורדה, קארים בנזמה, ויניסיוס.

אוליבר גלאסנר, מאמן איינטרכט פרנקפורט. JAVIER SORIANO/AFP, GettyImages
כואב את עזיבת קוסטיץ'. גלאסנר/GettyImages, JAVIER SORIANO/AFP

מאמן פרנקפורט, אוליבר גלאסנר, דיבר גם כן לקראת המשחק בהליסנקי: "צריך הגנה מיוחדת, בעיקר נגד חלוץ כמו בנזמה. מחכים למשחק, זה הפרס על זכייה בליגה האירופית. "אנחנו צריכים להשאיר פחות שטחים פתוחים מאשר במשחק נגד באיירן. צריכים לשחק עם טיטחון, רוצים להיות מסוכנים. עלינו למצוא את הרגעים הנכונים ולנצל אותם לטובתנו".

גלאסנר התייחס גם לכוכב הקבוצה, פיליפ קוסטיץ', שלא הצטרף לנסיעה בעקבות מעברו הצפוי ליובנטוס ולמעשה ערך את הופעתו האחרונה בתבוסה לבאיירן: "יש לנו דמעות בעיניים בגלל שהוא עוזב, ההשפעה שלו הייתה עצומה. ה אף פעם לא נחמד לאבד שחקן כזה, אנחנו חלשים יותר בלעדיו. אמרתי לו שהוא יעזוב כגיבור, וזה בדיוק מה שהוא עושה. מבחינת כדורגל זה עצוב, אבל יש לו הזדמנות".

מי שצפוי לתפוס את מקומו של קוסטיץ' באגף שמאל הוא כריסטופר לנץ, בעוד מריו גצה גם כן יפתח ב-11. רנדל קולו מואני, שניצל טעות של מנואל נוייר כדי לכבוש את השער המצמק בהפסד לבאיירן מינכן, יעלה בהתקפה יחד עם רפאל סנטוס בורה.

הרכב משוער: קווין טראפ, אלמאמי טורה, טוטה, אבן אנדיקה, אנסגר קנאוף, ג'יבריל סואו, סבסטיאן רודה, כריסטופר לנץ, מריו גצה, רפאל סנטוס בורה, רנדל קולו מואני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully