וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע פתיחה: באיירן מינכן פתחה עונה עם 1:6 ענק על איינטרכט פרנקפורט

אין לבנדובסקי? אין בעיות: האלופה הוליכה 0:5 כבר בדקה ה-43 ודהרה לניצחון. קימיש (5), פבאר (10), מאנה (29), מוסיאלה (35, 83) וגנאברי (43) השתתפו בחגיגה, מואני ניצל שגיאה של נוייר וצימק (64)

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - באיירן מינכן 6:1/ספורט1

העונה ה-60 של הבונדסליגה יצאה לדרך הערב (שישי). על פניו ניתן היה להניח שבאיירן מינכן תתקשה בחוץ מול איינטרכט פרנקפורט, מחזיקת הליגה האירופית, אך אם לשפוט על פי מחזור הפתיחה, גם מירוץ האליפות הזה הולך לכלול קבוצה אחת בלבד. הבווארים התפוצצו עם 1:6 קליל, השכיחו לגמרי את עזיבתו של רוברט לבנדובסקי, והציגו לראווה את סאדיו מאנה, שחיכה 29 דקות כדי לכבוש את שער הבכורה שלו בבונדסליגה. המחזור הראשון יימשך מחר עם שישה משחקים נוספים, כשבמוקד תארח בורוסיה דורטמונד את באייר לברקוזן.

שחקני באיירן מינכן חוגגים. Matthias Hangst, GettyImages
קלי קלות. באיירן חוגגת/GettyImages, Matthias Hangst

האלופה פתחה בסערה, וכבר בדקה החמישית שלח יוזואה קימיש בעיטה חופשית שהפתיעה את קווין טראפ, נשקה לקורה ונכנסה. חמש דקות חלפו, המארחת לא הצליחה להרחיק, ובנג'מין פבאר ניצל זאת כדי לבעוט חזק מתוך הרחבה ולקבוע 0:2. הלחץ לא פסק: אחרי החמצה גדולה של תומאס מולר ובעיטה של ג'מאל מוסיאלה למשקוף, נעץ בדקה ה-30 נעץ מאנה את השלישי, כשנגח פנימה בישול של סרג' גנאברי. אבל גם זה לא היה הסוף, ובדקה ה-35 חילופי מסירות יפים הסתיימו בבישול של מולר למוסיאלה, שהמשיך בנגיעה אחת פנימה. שמונה דקות לאחר מכן הגיע החמישי, והפעם היה זה גנאברי שהצטרף לחגיגה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

המארחת השתפרה במחצית השנייה, ולאחר ששער שלה נפסל בטענת נבדל, ניצל רנדל קולו מואני טעות איומה ולא אופיינית של מנואל נוייר, שהתמהמה עם הכדור בקצה הרחבה, איבד אותו וראה את חלוץ היריבה מגלגל פנימה (64) ומצמק ל-5:1. בדקה ה-65 עלה ילד הפלא מתיאס טל להופעת בכורה, ובדקה ה-83 הניח מוסיאלה את הדובדבן על הקצפת, הפעם מבישול של לירוי סאנה. הצגה גדולה של באיירן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully