וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורוסיה דורטמונד החלה את העונה עם 0:1 קטן על באייר לברקוזן

רויס הכריע בדחיקה מהקו, אדיימי נפצע והשוער האורח הורחק בתוספת. אוניון ברלין חגגה בדרבי, דאבור ראה את הופנהיים מפסידה למנשנגלאדבך, כולל שער במספרת

תקציר ניצחונה של בורוסיה דורטמונד 0:1 על באייר לברקוזן/ספורט1

לאחר ה-1:6 האדיר של באיירן מינכן על פרנקפורט, מחזור הפתיחה של הבונדסליגה נמשך היום (שבת) עם שישה משחקים. בורוסיה דורטמונד גברה 0:1 על באייר לברקוזן במשחק המרכזי של הערב. אוניון ברלין חגגה עם 1:3 בדרבי על הרטה. מונס דאבור לא שותף בהפסד 3:1 של הופנהיים נגד מנשנגלאדבך.

קארים אדיימי שחקן בורוסיה דורטמונד פצוע. רויטרס
נפצע בשלב מוקדם. קארים אדיימי/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - באייר לברקוזן 0:1

האוהדים בזיגנל אידונה פארק לא שכחו את התבוסה הביתית 5:2 מול לברקוזן לפני כחצי שנה והערב קיבלו פיצוי מסוים עם שלוש נקודות במחזור הפתיחה. אחרי מכירת ארלינג הולאנד למנצ'סטר סיטי ובהיעדרו של סבסטיאן האלר שעובר טיפולים לאחר הגידול הממאיר שהתגלה אצלו, יוסופה מוקוקו בן ה-17 פתח בחוד ומאחוריו הקפטן מרקו רויס, שבדקה ה-10 דחק מקו השער וסידר יתרון אחרי בעיטה של קארים אדיימי. הרכש מרד בול זלצבורג נפצע ונאלץ לצאת כבר בדקה ה-23, כשבצד השני פטריק שיק נעצר פעמיים אצל גרגור קובל ושער בדקה ה-80 נפסל. השוער האורח לוקאש הראדצקי הורחק בתוספת הזמן אחרי שתפס כדור מעט מחוץ לרחבה והאירוע נבדק על ידי שופטי ה-VAR.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

צפו בתקציר ניצחונה של גלדבאך

תקציר: מנשנגלאדבך - הופנהיים 1:3/ספורט1

בורוסיה מנשנגלדבאך - הופנהיים 1:3

שתי הקבוצות פתחו את העונה עם ניצחון בגביע הגרמני ועלו לסיבוב השני, אך בעוד המארחת חגגה עם תשיעייה על חשבון אובראקרן הצנועה מהליגות הנמוכות, הופנהיים נאלצה לשרוד 120 דקות מותחות מול רודינגהאוזן, כאשר רק שני שערים מאוחרים מאוד בדקות 115 ו-118 סידרו למונס דאבור וחבריו במקום בשלב הבא. החלוץ הישראלי שפרש מהנבחרת לאחרונה ובקושי שיחק בעונה שעברה, שוב ישב 90 דקות על הספסל וראה את חבריו נקלעים לפיגור מספרי מוקדם מאוד בגלל שני צהובים מהירים של סטפן פוצ'ה (15 ו-19). עם עשרה שחקנים זו היתה שאלה של זמן עד שגלאדבך תפרוץ את הסכר ורוברט סקוב עשה זאת בדקה ה-25. רמי בנסבאיני הצליח להשוות שלוש דקות לפני ההפסקה עם מספרת יפהפיה, אבל מרכוס תוראם ניצל בישול של פלאה (71) וניקו אלבדי שם חותמת על הניצחון של המארחים.

רובין קנוכה אוניון ברלין. GettyImages
הצגה בדרבי. רובין קנוכה חוגג/GettyImages

אוניון ברלין - הרטה ברלין 1:3

שתי הנציגות של בירת גרמניה פתחו את העונה במשחק דרבי, ואחרי העונה נהדרת אשתקד, אוניון פתחה את העונה החדשה בצורה מושלמת עם הצגה חד צדדית. ג'ורדן סיבאצ'ו, חלוץ הרכש שהגיע הקיץ מיאנג בויז, פתח את הסכר בדקה ה-32. אחרי ההפסקה שראלדו בקר הכפיל (50) ורובין קנוכה השלים בליץ בתוך ארבע דקות (54). דודי לוקבאקיו רק צימק (85) אבל הרטה, הקבוצה הבכירה של העיר שכמעט ירדה ליגה בעונה החולפת, פותחת עונה חדשה בצורה מאוד מאכזבת.

משחקים נוספים:

אוגסבורג - פרייבורג 4:0
לפרייבורג: מיכאל גרגוריטש (46), וינצ'נזו גריפו (48), מתיאס גינטר (61), ריטסו דואן (79).

בוכום - מיינץ 2:1
לבוכום: קווין שטוגר (39), למיינץ: קארים אוניסיוו (26 ו-77)

וולפסבורג - ורדר ברמן 2:2
לוולפסבורג: לוקאס מצ'ה (11), ז'וסואה גילאבוגי (85). לברמן: ניקלאס פולקרוג (21), לאונרדו ביטנקורט (23)

משחקי יום ראשון בליגה הגרמנית:

שטוטגרט - ר.ב. לייפציג (16:30)
פ.צ. קלן - שאלקה (18:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully