וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקי דה יונג זועם על ג'ורדי קרויף, וגורם לוויכוחים פנימיים בברצלונה

הסאגה המשפטית סביב הקשר ההולנדי עוררה סערה במועדון, המנהל הטכני במרכזה. לאפורטה נחוש להשאירו בשכר מופחת, צ'אבי מציב תנאי

תקציר ממשחק ההכנה: ברצלונה - פומאס 0:6/ספורט1

פרנקי דה יונג ממשיך להסעיר את ברצלונה. לצד האפשרות שיימכר לצ'לסי או למנצ'סטר יונייטד, בקבוצה טרודים בימים האחרונים גם בסאגה המשפטית שהתפתחה סביבו. אתמול (שני) פורסם שהקבוצה אספה ראיות שמצביעות על מעשים פליליים בעת החתימה על הארכת החוזה של הקשר על ידי ההנהלה הקודמת של המועדון. ברצלונה עשויה לפעול משפטית כדי לבטל את ההסכם, אבל הפרשה החדשה מדירה שינה מעיניהם של ראשי הקבוצה.

לפי "מונדו דפורטיבו", במסדרונות ברצלונה מתחוללים ויכוחים רבים בימים האחרונים בנוגע לעתידו של דה יונג. הנשיא ז'ואן לאפורטה מצדד בהשארתו בתמורה להפחתה בשכר, צ'אבי מבהיר כי יאשר למכור אותו רק אם ברנרדו סילבה יגיע (ולא שחקנים אחרים שהוצעו למועדון), ובתווך ישנם חברי הנהלה נוספים שטוענים שהקבוצה צריכה למכור אותו בכל מקרה.

פרנקי דה יונג, שחקן ברצלונה. Alex Caparros, GettyImages
מאוכזב ומתוסכל. דה יונג/GettyImages, Alex Caparros

מאידך, יש את הצד של דה יונג: לפי דיווחים בקטלוניה, השחקן זועם על ברצלונה ובעיקר על המנהל הטכני ג'ורדי קרויף, שלטענתו "משחק מלוכלך" בניסיון לגרום להוזלה במחירו או בשכרו. לטענתו, הוא לא אשם במחדלי ההנהלה הקודמת ולכן לא מסכים להתפשר על השכר בשום אופן. דה יונג מתכנן להסביר את הצד שלו בסיפור עם גרסה מפורטת שיפרסם בימים הקרובים. הוא משוכנע שאחרי שיפרסם אותה, נציגיו וגם הוא עצמו ינוקו מכל חשד בסיפור הארכת החוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully