וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה לדה יונג שחוזהו אינו חוקי, הקבוצה תפעל משפטית?

למועדון יש ראיות לפיהן בוצעו מעשים פליליים בעת החתימה על הארכת החוזה על ידי ההנהלה הקודמת, שטוענת לחפותה

תקציר ממשחק ההכנה: ברצלונה - פומאס 0:6/ספורט1

פרשת פרנקי דה יונג בברצלונה רק הולכת ומסתעפת. על פי דיווח ב"את'לטיק", ב-15 יולי שלחה הקבוצה מכתב לשחקן לפיו היא רוצה שיחזור לתנאי החוזה שהיו בתוקף לפני שחתם על הארכה באוקטובר 2020, זאת משום שהם מצאו הוכחות לכך שבוצעו מעשים פליליים במסגרת אותה חתימה.

כחלק מההארכת החוזה ההיא, שהתרחשה פחות משנה וחצי מאז החל לשחק במועדון בקיץ 2019, החוזה הוארך לשנתיים נוספות, עד 2026, ושכרו העונתי הופחת. הארכת החוזה הזו, שהוכרזה יחד עם ההסכמים על המשך ההתקשרות גם עם מארק אנדרה טר סטגן, ג'רארד פיקה וקלמון לנגלה, הייתה אחת מהפעולות האחרונות של ג'וספ מריה ברתומאו כנשיא המועדון.

המועדון התריע כי הוא יפעל משפטית על מנת להגיע לחקר האמת ולברר מי אחראי למעשה הפלילי, ועל פי הדיווח אף הודיעו לנציגיו של דה יונג כי הם עשויים להיות מושפעים ממה שיקרה בחקירה. בינתיים, גורמים בהנהלה הקודמת בטוחים בחוקיות של הסכם, שלטענתם נחתם רק לאחר שהתקבל אישור ממנהלת הליגה הספרדית.

באשר לעתיד השחקן, מנצ'סטר יונייטד כבר הגיעה לסיכום עם ברצלונה ב-14 ביולי (יממה לפני שליחת המכתב), אך השחקן טרם קיבל החלטה אם לעבור. גם צ'לסי הוזכרה כמועמדת לרכוש את הקשר, אך היא עדיין לא הגישה הצעה. באופן עקרוני דה יונג מעדיף להישאר בברצלונה, אך במקרה של עזיבה, הוא טרם הכריע בין הבלוז לשדים האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully