וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה בדד ליין לקארצב: "עסקה סגורה עד מחר או שתחזור"

הנתנייתים טוענים ש"שום דבר לא השתנה" במו"מ עם דינמו מוסקבה ולא מוכנים לחכות מעבר ליום שלישי בערב: "בלי כסף בחשבון לא תהיה עסקה"

תקציר הפסדה של מכבי נתניה 1:0 לאיסטנבול בשאקשהיר במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

שישה ימים עברו מאז שעדן קארצב המריא למוסקבה לקראת אפשרות שיחתום בדינמו מוסקבה, אבל עדיין לא נרשמה התקדמות במגעים בין מכבי נתניה לבין הקבוצה הרוסית. גורמים בכירים בנתניה אומרים גם היום (שני) את אותם הדברים שאמרו בימים האחרונים: "מבחינתנו כלום לא השתנה, הדברים מאוד ברורים - בלי כסף בחשבון לא תהיה עסקה".

יתרה מכך, מכבי נתניה העבירה הערב מסר לעדן קארצב: יש לך דד ליין של 24 שעות, עד שלישי בערב לסגירת העסקה. אם דינמו מוסקבה תסכים לכל התנאים ובעיית העברת הכספים תיפתר, תהיה עסקה. אם לא, השחקן קיבל הוראה לעלות על מטוס, לשוב לישראל ולחזור להתאמן עם הקבוצה.

עדן קארצב, מכבי נתניה. ברני ארדוב
העסקה תקועה? קארצב/ברני ארדוב

אחרי שהתייעצו עם אנשי מקצוע בכירים בתחום הפיננסים והבנקאות, ממתינים בנתניה למסר מהמועדון הרוסי בכל הנוגע להעברת סכום העסקה שנאמד בכ-2.8 מיליון יורו. עד כה ועל פי דברים שנמסרו מגורמים המצויים בפרטי המשא ומתן, אין שום עדכון לגבי האם ואם בכלל יוכלו ראשי דינמו להעביר את סכום הכסף המדובר מרוסיה לחשבון הבנק של מכבי נתניה, שנמצא כמובן בישראל.

בזמן שסוכנו אבי נמני וגם הסוכן בועז גורן שמעורבים בעסקה כבר חזרו לישראל, קארצב עצמו עדיין נמצא במוסקבה ואם העסקה לא תצא לפועל, מעניין יהיה לראות כיצד הוא יפעל ומה יעשה, אחרי שלמעשה כבר פירסם ברשתות החברתיות ערב המראתו לרוסיה פוסט פרידה ממכבי נתניה ומאוהדי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully