וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שבירת הבצורת, ניק קיריוס עונה למבקרים: "אני מעורר השראה במיליונים"

עודכן לאחרונה: 9.8.2022 / 10:58

האוסטרלי חגג תואר אחרי שלוש שנים עקרות, כשזכה בטורניר וושינגטון: "לא מעניין אותי מה אנשים אומרים, אני מנסה לעשות את הדברים בדרך שלי. יש פה חלון קטן ואני רוצה לנצל אותו". בחצי השנה האחרונה זינק 100 מקומות בדירוג העולמי

הטניסאי האוסטרלי ניק קיריוס. Patrick Smith, GettyImages
בשעה טובה. קיריוס/GettyImages, Patrick Smith

שלוש שנים הוא חיכה, וסוף סוף זה קרה: ניק קיריוס שבר הלילה (בין ראשון לשני) את הבצורת הארוכה, וזכה בטורניר וושינגטון. האוסטרלי ניצח בגמר את יושיהיטו נישיוקה 4:6, 3:6, והתפנה לסגור חשבון עם שלל המבקרים שלו.

"לא מעניין אותי מה אנשים אומרים על המשחק שלי, 'כל הזמן מזלזל בענף' וכל השטויות האלה", אמר. "אני יודע, בתוך תוכי, שאני מתאמץ מאוד לעשות את הדברים בדרך שלי. אני יודע שאני מעורר השראה במיליוני אנשים, ואני משחק עבורם".

קיריוס חגג תואר שביעי בקריירה והפך לשחקן הראשון בכל הזמנים שזוכה גם בטורניר היחידים וגם בטורניר הזוגות בווימבלדון. "אני מרגיש שהמוטיבציה שלי הרבה יותר גבוהה ממה שהיתה", אמר פיינליסט ווימבלדון. "יש פה חלון קטן וכדאי שאנצל אותו. זה מאוד מרגש עבורי".

הילד הרע של הטניס יהיה כעת אחד הפייבוריטים לזכיה באליפות ארצות הברית הפתוחה. "אני גאה בעצמי ובצוות שלי בצורה בלתי רגילה", אמר. "היה לי שבוע טוב מאוד ומשחקים קשים בצורה בלתי רגילה. ניסיתי להיות הכי מקצוען שאני יכול. לראות איפה הייתי לפני שנה לעומת איפה אני עכשיו, זה שינוי גדול".

השינוי הזה בא לידי ביטוי גם בדירוג העולמי - האוסטרלי זינק למקום ה-37 בעולם, לאחר שדורג 137 רק בפברואר האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully