וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיבור בין פדרי ולבנדובסקי מלהיב את ברצלונה: "קבוצה מפחידה"

שיתוף הפעולה בין השניים ב-0:6 על פומאס בגביע גאמפר גורם "לשפשף את העיניים". דה יונג בלט, אך סימני השאלה סביב עתידו עוד מרחפים

תקציר ממשחק ההכנה: ברצלונה - פומאס 0:6/ספורט1

כך בדיוק חלמו בברצלונה לחתום את משחקי ההכנה לקראת עונת 2022/23 שבפתח. כמדי שנה, אמש (ראשון) התקיים בקאמפ נואו גביע גאמפר המסורתי, כאשר המארחת יצאה עם ידה על העליונה בסיומו של 0:6 מוחץ על פומאס המקסיקנית של דני אלבס. הקטלאנים ערכו טקס לברזילאי בן ה-39 והעניקו לו חולצה ממוסגרת עם המספר 431 (מספר ההופעות שלו בברצלונה), אך סיפור המשחק היה הקבוצה המלהיבה שצ'אבי בנה.

עוד לפני המשחק, מי שזכו לקבלת הפנים החמה ביותר מהקהל בקאמפ נואו בהצגת הסגל היו המאמן צ'אבי, אנסו פאטי, פדרי ורוברט לבנדובסקי. בנוגע לשניים האחרונים, זה היה נראה כאילו הקהל יודע מה עומד לקרות. "שיתוף הפעולה ביניהם גורם לברצלונה לשפשף את העיניים, איזה חיבור והבנה יש ביניהם כבר עכשיו. ברצלונה הזאת מפחידה".

הפולני הבקיע כבר בדקה השלישית במשחקו הביתי הראשון כשחקן ברצלונה, ובהמשך הוסיף עוד שני בישולים לפדרי ונבחר לאיש המשחק. "לשחק לצד לבנדובסקי זה מותרות", אמר פדרי הנלהב. בהמשך גם עוסמאן דמבלה, פייר אמריק אובמיאנג ופרנקי דה יונג הצטרפו בהמשך לחגיגה.

"מוזיקה שמימית נוגנה באצטדיון הספוטיפיי קאמפ נואו", הייתה הכותרת ב"מונדו דפורטיבו" לאחר תצוגת התכלית של הקטלאנים. הקבוצה של צ'אבי כזכור עדיין צריכה להסדיר את העניינים הכספיים מול מנהלת הליגה הספרדית כדי שתוכל לרשום את שחקני הרכש למחזור הפתיחה - דבר שכרגע עדיין לא קרה. עם זאת, ביכולת הזכירו שחקני הבלאוגרנה במעט את המחץ מהימים היפים של המועדון, על אף שיש לזכור שמדובר ביריבה די חלשה.

מי שהיה בין הבולטים בדקות שקיבל וכאמור גם כבש הוא פרנקי דה יונג, שעתידו במועדון לוט בערפל. "הוא בלט, היה אקטיבי מאוד וניסה להרוויח את מקומו בהרכב", נכתב ב"אס", "זה השתלם כשהוא הבקיע".

צ'אבי התייחס בסיום לעתיד ההולנדי ואמר: "אני לא יודע מה יקרה איתו. עד סוף אוגוסט הכול יכול לקרות, אבל הוא יודע מה דעתי על מה שהקבוצה רוצה וצריכה. כמובן שאני סומך עליו, הוא שחקן מצוין. גם מיראלם פיאניץ', למרות שלא קיבל דקות היום, הוא שחקן שיוכל לעזור לנו המון בגלל צורת המשחק שלו".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן ברצלונה צ'אבי. PAU BARRENA, GettyImages
יום מוצלח במשרד. צ'אבי/GettyImages, PAU BARRENA

על המשחק עצמו אמר המאמן: "הייתה לנו הכנה טובה לעונה. בין השחקנים יש דינמיקה טובה והתוצאות גם משביעות רצון. זאת הדרך, ההרגשה טובה. יש לי הרבה אופציות לגבי ההרכב, אבל זה גם דבר טוב. התחרות תעשה את כולם טובים יותר".

מי שנעדר מהחגיגה היא סמואל אומטיטי, שכידוע המועדון מנסה למצוא כל דרך להיפטר ממנו על אף שרק בעונה שעברה חוזהו הוארך עד 2026. לאור העובדה שהוא לא בתכניות, הצרפתי לא רצה למצוא את עצמו בסיטואציה לא נעימה, כפי שקרה למרטין בריית'ווייט שספג שריקות בוז עם עלייתו למגרש בעת הצגת הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully