וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער בכורה ללבנדובסקי בברצלונה, שערכה טקס מרגש לדני אלבס

הפולני כבש שער מזווית קשה ב-0:6 המוחץ של הקטלאנים על פומאס המקסיקנית, בה משחק האקס שזכה לכבוד לפני המשחק. צמד לפדרי, גם דה יונג ודמבלה כבשו

תקציר ממשחק ההכנה: ברצלונה - פומאס 0:6/ספורט1

לאחר קיץ ארוך, וכאשר עדיין אין לברצלונה אישור לרשום אותו לליגה - רוברט לבנדובסקי חגג הערב (ראשון) שער ראשון במדי הבלאוגרנה. זה קרה ב-0:6 המוחץ על פומאס המקסיקנית במסגרת משחק הכנה שנערך בקאמפ נואו. הפולני קיבל כדור עומק נהדר מפדרי כעבור שלוש דקות בלבד מפתיחת המשחק, חלף על פני השוער, ומזווית קשה כבש את שערו הראשון בקבוצתו החדשה.

המארחת המשיכה בבליץ של דקות הפתיחה, כאשר מבשל השער הראשון פדרי התכבד בכיבוש השער השני בדקה ה-4 בלבד, כאשר הפעם הפולני היה על תקן המבשל. הקטלאנים לא הורידו את הרגל מהגז ובדקה ה-10 מצא שחקן רכש נוסף - ראפיניה - בכדור רוחב את עוסמאן דמבלה, שכבש מתוך הרחבה את השלישי. לבנדובסקי הוסיף בישול נוסף לפדרי, שהשלים צמד עוד לפני ההפסקה (19). פייר אמריק אובמיאנג (49) ופרנקי דה יונג (84) שנכנסו כמחליפים הוסיפו עוד שני שערים וחתמו את תוצאת המשחק.

טרם המשחק נערך טקס לכבודו של דני אלבס הוותיק, המשחק במדי היריבה ממקסיקו. בברצלונה החליטו להעניק לברזילאי בן ה-39 חולצה ממוסגרת עם המספר 431 - סך ההופעות שלו במדי הקבוצה. אלבס שיחק 8 שנים בברצלונה, ועוד חצי עונה בעונה שעברה, וזכה עמה בכל תואר אפשרי.

מעבר לכך, מרטין ברייתווייט שנמנה על סגל השחקנים למשחק, אך בקבוצה מנסים לדחוק אותו החוצה - ספג קריאות בוז מאוהדי ברצלונה. הנשיא ז'ואן לאפורטה התייחס לפני המשחק לשחקנים שבמחלוקת: "פרנקי דה יונג הוא שחקן ברצלונה. יש לו איכויות רבות ואנחנו רוצים שיישאר. הוא זכה להצעות, אבל אנחנו נשמח שימשיך וגם הוא רוצה להישאר. ברייתווייט ואומטיטי? הם מבינים שהדבר הטוב ביותר עבורם יהיה לעבור לקבוצה אחרת. תמיד כיבדנו את החוזים שלהם, אבל הגיע הזמן שלהם לעשות את הצעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully