וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלליך יערוך בכורה במדי הפועל תל אביב מול מ.ס. אשדוד

הקשר צפוי לפתוח במשחק הבית בגביע הטוטו, דוידה יחזור על חשבון לאיוס הפצוע. בכורה לסלינאס ופאפו אצל האורחת (שני, 20:30, ספורט1)

מחזור 3הסתיים08/08/2022
הפועל תל אביב
  • בנימין (20)
  • כהן (90)
3:2
  • (8) אבנעזר
  • (48) סאלינס
  • (90) לוי
מ.ס. אשדוד
תקציר גביע הטוטו: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב 3:1/ספורט1

הפועל תל אביב

אחרי שקיבלה את האישור מבקרת התקציבים, הפועל תל אביב תוכל לשתף גם את שחקניה הישראלים החדשים במשחק גביע הטוטו מחר (שני, 20:30, ספורט2). בניצחון 1:3 על הפועל ירושלים ערכו הזרים סטפן מרינוביץ', גודפריד רומראטו ואלן אוז'בולט את הופעת הבכורה, יחד עם הישאם לאיוס שנרשם כנבחן מהלאומית וגם כבש שער מהיר.

הפעם לאיוס יחסר בגלל פציעה ואותו יחליף אושר דוידה, שנכנס כמחליף במשחק הקודם. קובי רפואה ימשיך עם שיטת היהלום בקישור ואליה יצטרף סינטאיהו סלליך שילבש לראשונה אדום במשחק רשמי. דור אלו ויהב גורפינקל תורגלו כמגנים למרות שטרם נרשמו. דן איינבינדר עדיין מתאושש מההניתוח ולא יהיה בסגל.

הרכב משוער: סטפן מרינוביץ', דור אלו, סתיו למקין, אדי גוטליב, יהב גורפינקל, גודפריד רומראטו, שלומי אזולאי, רן בנימין, סינטאיהו סלליך, אושר דוידה, אלן אוז'בולט.

אושר דוידה, שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום
יחזור ל-11. אושר דוידה/אריאל שלום

מ.ס. אשדוד

בצל המבצע הצבאי שהוביל לירי טילים על העיר, מ.ס. אשדוד המשיכה בהכנותיה לקראת משחקה השני בגביע הטוטו. טרם הפסקת האש, המאמן רן בן שמעון שוחח עם הזרים החדשים באשר למצב ובמועדון דאגו להרגיע אותם ולהנחות אותם.

בצד המקצועי, לוקאס סלינאס הברזילאי ואייזק פאפו הצעיר מגאנה יערכו הופעות בכורה. ננאד צבטקוביץ' שוב לא יהיה בסגל וכך גם ז'ורדן סבן שעדיין לא נרשם כישראלי. דויד קופרמן משחק גם הוא עדיין כזר וימשיך בעמדת המגן השמאלי. יניב מזרחי, ששותף כמחליף בהפסד לסקציה נס ציונה, צפוי לפתוח בחוד.

הרכב משוער: יואב ג'רפי, טום בן זקן, טימותי אוואני, גיל כהן, דויד קופרמן, מרטין אנדזי, שלו הרוש, אייזק פאפו, לוקאס סלינאס, מוחמד כנעאן, יניב מזרחי.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: בלומפילד

לאור העובדה שבית"ר ירושלים לא משחקת כרגע וקבוצה אחת גם כך חופשית בכל מחזור, לשתיים לא יהיה משחק נוסף בשבת. ביום שלישי הבא (16 באוגוסט) תארח מ.ס. אשדוד את הפועל ירושלים בגביע הטוטו ובמקביל תשחק הפועל תל אביב בחוץ מול סקציה נס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully