וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוראל גרינפלד ישפוט את ויקטוריה פלזן מול שריף במוקדמות ליגת האלופות

השופט הישראלי שובץ למשחק הגומלין בסיבוב המוקדמות השלישי יחד עם עוזרי השופט חסן וירקוני, השופט הרביעי לייבוביץ' ושופטי המסך ריינשרייבר ופוקסמן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.8/ספורט1

במקביל למשחקה של מכבי חיפה בקפריסין מול אפולון לימסול ביום שלישי (20:00, ספורט1) יהיה לישראל עוד נציג בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. השופט אוראל גרינפלד נבחר לנהל את משחק הגומלין בין ויקטוריה פלזן לשריף טירספול, כאשר אלופת צ'כיה ניצחה 1:2 ורוצה להעפיל לשלב הפלייאוף של המפעל, שם תפגוש את המנצחת בין קרבאח האזרית לפרנצווארוש ההונגרית.

את גרינפלד ילווה בפלזן צוות ישראלי מלא: עוזרי השופט יהיו רועי חסן ועידן ירקוני, השופט הרביעי יהיה גל לייבוביץ' ושופטי המסך יהיו רועי ריינשרייבר ודוד פוקסמן.

אוראל גרינפלד שופט כדורגל ישראלי. Soccrates Images, GettyImages
גם הוא רוצה לחזור לשלב הבתים. אוראל גרינפלד/GettyImages, Soccrates Images

גרינפלד בן ה-40, ששפט בשבוע שעבר את הסופר קאפ הצרפתי בבלומפילד בין פריז סן ז'רמן לנאנט, ניהל במהלך הקריירה שמונה משחקים בשלב הבתים של ליגת האלופות, כולל זה של ויקטוריה פלזן בברנבאו מול ריאל מדריד באוקטובר 2018, והשיא היה בשמינית גמר המפעל, כאשר באיירן מינכן הביסה 1:4 את לאציו באולימפיקו בפברואר 2021. בעונה שעברה שפט את הגומלין בין לודוגורץ לאולימפיאקוס במוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully