וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן מנחם: "עשינו תוצאה מצוינת בבית, אבל אנחנו לא מקלים ראש"

עודכן לאחרונה: 7.8.2022 / 19:28

מכבי חיפה המריאה לגומלין נגד אפולון אחרי שהשחקנים הוזהרו מזלזול כדי להימנע מהסתבכות מיותרת, אצילי ואבו פאני צפויים לפתוח. המגן: "זה ממש לא יהיה משחק פשוט". קבוצות בליגת העל גיששו אצל יפרח, אך הוא ישחק בעפולה עם חג'ג' וכיוף

תקציר: מכבי חיפה - אפולון לימסול 0:4/ספורט1

מכבי חיפה המריאה היום (ראשון) לקפריסין לקראת משחק הגומלין נגד אפולון לימסול מחרתיים (20:00, ספורט1) במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. בצוות המקצועי הבהירו לשחקנים כי למרות ה-0:4 המבטיח שרשמו במשחק הראשון, אין לזלזל בגומלין כדי להימנע מהסתבכויות. "לא דיברנו על הכוכב האדום אפילו פעם אחת. קודם נסיים משימה אחת ואז נתמקד בזו שאחריה", אמרו במועדון.

במכבי חיפה הבהירו שעל אף שההעפלה לשלב הפלייאוף כמעט מובטחת, חשוב להשיג ניצחון גם בגומלין כיוון שתוצאה כזו תעניק לקבוצות הישראליות נקודת דירוג נוספת במפעלים האירופיים: "אנחנו כבר שנתיים בתהליך של התקדמות והניקוד חשוב לעונות הבאות".

המאמן ברק בכר יבצע רוטציה, אך לא יעלה בהרכב משני לגמרי. סאן מנחם, עומר אצילי, ניקיטה רוקאביציה ומוחמד אבו פאני צפויים לפתוח, כשגם מאור לוי, עופרי ארד ואחרים יקבלו דקות. ינון אליהו יצטרף לקבוצה רק מחר מסיבה אישית.

נהוראי יפרח, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מספר קבוצות גיששו אצלו. נהוראי יפרח/מאור אלקסלסי

מי שנשארו בישראל ולא טסו עם מכבי חיפה הם בן שהר ורז מאיר, שימשיכו בשיקום מהפציעות עם מאמן הכושר אורי הראל. גם נהוראי יפרח ועילאי חג'ג' לא יצאו עם הקבוצה, כאשר האחרון יחל מחר להתאמן בשורות הפועל עפולה וההערכה היא שהוא יחתום בה לעונה נוספת אחרי ששיחק אצלה כמושאל בעונה שעברה. גם שריף כיוף החל להתאמן בעפולה והשאלתו צפויה להפוך לרשמית בימים הקרובים. באשר ליפרח, מספר קבוצות בליגת העל גיששו לגביו, אך בעפולה מעריכים שגם הוא ישחק אצלם.

כ-1,500 אוהדים ייצאו עם הירוקים למשחק אצל אפולון, לאחר שרכשו כרטיסים עוד לפני ה-0:4 בשבוע שעבר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

האזינו: שלמה וייס על ההכנות של מכבי חיפה

סאן מנחם אמר לפני ההמראה לקפריסין: "זה ממש לא יהיה משחק פשוט, כמו שראינו הם קבוצה חזקה ואגרסיבית שעומדת טוב. עשינו תוצאה מצוינת בבית, שתשרת אותנו, אבל אנחנו לא מקלים ראש ובאים לסיים את העבודה שם. הקהל שלנו הכי טוב בארץ, אני חווה אותו כבר שמונה שנים והוא מלווה אותנו בטוב וברע. כשטוב כמו עכשיו, אנחנו מרגישים את כל השדה על הרגליים. זה הכי כיף בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully