וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד ומקטומיניי תחת אש, אריק טן האח: "אכזבה ענקית"

קשרי מנ' יונייטד ספגו ביקורת לאחר ה-2:1 מול ברייטון במחזור הפתיחה: "לא טובים מספיק". ההולנדי מאוכזב: "הפסד לא הכרחי"

תקציר ניצחונה של ברייטון 1:2 על מנצ'סטר יונייטד בליגה האנגלית/ספורט1

במנצ'סטר יונייטד פתחו עונה חדשה עם תחושת אכזבה מוכרת. השדים האדומים הפסידו היום (ראשון) 2:1 בבית לברייטון במחזור הפתיחה של הפרמיירליג בבכורה של אריק טן האח על הקווים בליגה. לא מעט ציפיות היו סביב הקבוצה החדשה שנבנתה באולד טראפורד והרוח שנטען כי הביא עמו ההולנדי, אך בסופו של דבר יונייטד רשמה הפסד ביתי ראשון בתולדותיה לשחפים כאשר טן האח הוא הראשון שרושם הפסד במשחק הליגה הראשון שלו בשדים האדומים מזה 8 שנים.

פסקל גרוס שחתם מבצע קבוצתי נהדר קבע 0:1 לברייטון בדקה ה-30. תשע דקות לאחר מכן הגרמני השלים צמד לאחר שניצל הדיפה רעה של דויד דה חאה. כריסטיאנו רונאלדו, שהחל את המשחק על הספסל, נכנס בדקה ה-53. השדים האדומים הצליחו לצמק לאחר ערבובייה ברחבה שהסתיימה בשער עצמי של אלכסיס מק אליסטר (68), אך לא הצליחו לעשות מעבר וירדו מנוצחים.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
נכנס כמחליף אך לא הצליח לעזור ליונייטד לצאת עם נקודות. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

במנצ'סטר יונייטד ינסו להגביר את המאמצים להחתים את מרקו ארנאוטוביץ'. בולוניה, קבוצתו של החלוץ, דחתה קודם את הצעת השדים האדומים, אך לאחר ההפסד היום ולאור רצונו של של האוסטרי להגיע לאולד טראפורד בהחלט ייתכן שביונייטד ינסו לעשות מהלך נוסף כדי להעבירו אליהם. על פי דיווח בתקשורת האנגלית, אריק טן האח מאמן שארנאוטוביץ' יכול לספק פיתרונות לבעיות הנוכחיות בהתקפה.

בתקשורת האנגלית כבר התרגלו לבקר את מנצ'סטר יונייטד בתום משחקיה, כאשר הפעם הפליא שחקן העבר של הקבוצה רוי קין: "פרד וסקוטי מקטומיניי לא טובים מספיק. הם פשוט התרוצצו על המגרש, לא היו בעמדות שלהם ולא החזיקו בכדור. הם לא יביאו את הקבוצה לשום מקום. מנצ'סטר יונייטד חלשה כמו לא מעט קבוצות בליגה".

על אריק טן האח אמר קין: "תנו לו הזדמנות. תנו לו כסף. הוא חייב להביא עוד שחקנים. יש בעיות בהנהלת הקבוצה, האוהדים מוחים יותר ויותר. יש הרבה בעיות ביונייטד".גם שחקן העבר פול סקולס הצטרף לביקורות על שספג (שוב) סקוט מקטומיניי: "הוא רץ עם הכדור קדימה כשיש לו את סאנצ'ו ורשפורד לפניו? זה פשע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אריק טן האח, מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הראשון שמפסיד בבכורה בליגה מאז ואן חאל. טן האח/רויטרס

טן האח בעצמו אמר: "כמובן שהתוצאה הזו היא אכזבה ענקית. ידעתי מההתחלה שזה לא יהיה קל. השערים שהובקעו נגדנו היו קלים מדי, לא היינו מאורגנים כפי שצריך. אני לא מרוצה, כלל וכלל לא. זה היה הפסד לא הכרחי, היינו צריכים להראות טוב יותר ולהשיג תוצאה יותר טובה". כשנשאל אם היו חסרים לו שחקנים השיב ההולנדי: "יכולנו להשיג תוצאה הרבה יותר טובה עם השחקנים שיש לנו".

הקפטן הארי מגווייר: "הגענו למשחק הזה בגישה חיובית, אבל הדרך הגרועה ביותר לפתוח את העונה. השער הראשון שספגנו הכה בנו בצורה די קשה וגרם לנו להפסיק לשחק. אנחנו חייבים לשחק טוב יותר כשהכדור אצלנו וכשאתה מפגר 2:0 זה סיוט להתחיל ככה את המחצית השנייה. לא יצרנו מספיק מצבים כדי להשיג את שער השוויון ואנחנו חייבים לשפר את זה".

תוצאות המחזור הראשון בפרמיירליג:

פולהאם - ליברפול 2:2
קריסטל פאלאס - ארסנל 2:0
לסטר - ברנטפורד 2:2
אברטון - צ'לסי 1:0
בורנמות' - אסטון וילה 0:2
לידס - וולבס 1:2
ניוקאסל - נוטינגהאם 0:2
טוטנהאם - סאות'המפטון 1:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully