וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הקדימה את יציאתה ליוון ותמריא לסלוניקי ביום שני

7.8.2022 / 16:08

כפי שפרסמנו, הצהובים יטוסו לגומלין מול אריס יומיים לפני המתוכנן בשל ירי הטילים לעבר דרום תל אביב עם תחילת מבצע עלות השחר. נדב נידם הושאל רשמית להפועל ירושלים

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: מכבי תל אביב - אריס סלוניקי 0:2/ספורט1

ירי הטילים לעבר דרום תל אביב הוביל את מכבי תל אביב להקדים את יציאתה ליוון לקראת הגומלין נגד אריס סלוניקי במוקדמות הקונפרנס ליג, כפי שפורסם אתמול (שבת) בוואלה! ספורט. הקבוצה אישרה זאת והודיעה כי הטיסה תצא ביום שני ב-13:00, כאשר ביום רביעי בערב תתקיים מסיבת עיתונאים ואחריה האימון המסכם באצטדיונה של היריבה.

החלטת המועדון הגיעה בעקבות הפסקת האימון עם הישמע האזעקות בתל אביב אתמול, שאילצה את השחקנים והצוות המקצועי להימלט אל המרחבים המוגנים. במועדון הבינו שבעיקר לטובת השחקנים הזרים, שלא מכירים את המציאות בישראל בזמנים של הסלמה במצב הביטחוני, עדיף לערוך את ההכנות למשחק החשוב הרחק מהמתח שנוצר כתוצאה מחילת מבצע "עלות השחר".

שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
ימשיכו להתאמן ביוון. שחקני מכבי תל אביב/אריאל שלום

כפי שנכתב אתמול, במכבי תל אביב מתלבטים האם להגדיל את כמות דקות המשחק של ערן זהבי, שעשוי אף לפתוח בהרכב. החלוץ נראה טוב במשחק החזרה שלו, בו כבש את השער השני ב-0:2 על אריס בבלומפילד למרות ששב לאימונים מלאים רק לפני כעשרה ימים. בקבוצה מבינים שהשפעתו של זהבי על המגרש גדולה, ולכן שוקלים לכלול אותו ב-11.

מי שלא ימריא עם הקבוצה הוא הקשר הצעיר נדב נידם, שהושאל רשמית להפועל ירושלים. נידם, ששיחק בעונה שעברה כמושאל בעירוני קרית שמונה, אמר לאחר האימון הראשון: "אני יותר משמח לחתום במועדון האדיר הזה. אבא שלי מהקטמונים, אוהד הפועל ירושלים, כך שהייתי הולך אותו למשחקים ואני מחובר לצד האדום של העיר מילדות. זה המקום בו רציתי להיות מתחילת הקיץ. אעשה הכול כדי שנצליח - השחקנים והצוות המקצועי - לשמח את הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully