וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד פספסה אותו בגיל 11: חוליאן אלברס מגיע לפרמיירליג

הגיע לאימונים בגיל שנתיים, "השפיל את כולם" בגיל שלוש ורק בגלל שפיפ"א שינתה את התקנון הוא לא לובש את מדי הבלאנקוס: "העכביש" יהפוך לכוכב הבא של מנצ'סטר סיטי?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.8/ספורט1

בינואר 2022, בעיצומה של העונה שעברה, הודיעה מנצ'סטר סיטי על רכישתו של חוליאן אלברס. ספק גדול הוטל אז אם החלוץ הארגנטינאי בן ה-22 יזכה להישאר בסגל של פפ גווארדיולה, אבל בחצי השנה שחלפה הוא רק הלך ונסק בריבר פלייט, השיא הגיע כאשר כבש שישייה בחודש מאי. בנוסף לכך, ראחים סטרלינג וגבריאל ז'סוס נמכרו וכעת הארגנטינאי לא רק בסגל של אלופת אנגליה בשנתיים האחרונות - אלא גם בהחלט יכול לפלס את דרכו להרכב על חשבונו של ריאד מחרז באגף ימין, או לכל הפחות לחלוק דקות בחוד עם ארלינג הולאנד.

"תמיד כששופטים היו מגיעים לשפוט אותנו, הם היו נכנסים לומר שלום ומיד שואלים אם 'העכביש הקטן' ישחק היום'", סיפר ל"האתלטיק" רפאל ואראס, האיש שגילה את אלברס בילדותו. "הוא היה ממש קטן ועדיין הצליח להשפיל את כולם. כבר אז הוא היה הטוב ביותר".

מי שהעניק לאלברס את הכינוי "העכביש הקטן" הוא אחיו, ואם תהיתם מה פשר הכינוי - ההסבר הוא שחוליאן תמיד נראה כמו אחד שיש לו יותר משתי רגליים, כי אחרת קשה להסביר את מה שהוא מצליח לעשות עם הכדור. עם השנים הוא גדל והפך ל"העכביש", או לכוכב הגדול של ריבר פלייט אם תרצו.

חוליאן אלברס שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער, מאחוריו ארלינג הולאנד. רויטרס
פרע שטר ראשון בבכורה. אלברס/רויטרס

לריבר הוא הגיע בגיל 15, גיל מאוד מאוחר למי שנחשב לכוכב כדורגל כבר מגיל שנתיים. "הוא היה משחק עם אחיו הגדולים שהתאמנו בבית ספר לכדורגל", המשיך ואראס שלמעשה בגיל כה צעיר נחשף לחוליאן אלברס ומשפחתו, "בפעם הראשונה שהוא עלה על מגרש כדורגל הוא ראה כדור ומיד רץ אליו והכדור אז היה יותר גדול ממנו. אחים שלו התאמנו והוא צפה מהצד וכל כך רצה להצטרף אליהם, אבל זה קרה שנה אחר כך ואפשר היה לראות את האיכויות שלו כבר בגיל 3 לעומת שאר הילדים. תמיד הייתי צוחק ואומר שיש פה משהו מיוחד, אבל מסתבר שזה קורה באמת. זו המציאות, אה?".

אלברס אוהד את ריבר פלייט וברצלונה, אבל כמעט חתם דווקא בריאל מדריד. המנהל הטכני של הבלאנקוס באותם ימים, רמון מרטינס, הגיע לארגנטינה וחיפש אחר כישרונות צעירים - עד שלבסוף הומלץ לו לצפות בחוליאן אלברס. הוא הזמין אותו לטורניר בג'ירונה שבו חוליאן הצעיר לבש את מדי ריאל מדריד, אלא שאז הוא היה בן 11 ולפי חוקי פיפ"א לא ניתן היה לצרפו עד גיל 16 לפחות אלא אם הוריו מצטרפים אליו לנסיעה, אולם המשפחה נאלצה לסרב והמעבר טורפד בגלל שהחוק השתנה שנה לפני כן.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
חוליאן אלברס, חלוץ מנצ'סטר סיטי. George Wood, GettyImages
יכול לפלס את דרכו גם להרכב. אלברס בהצגתו בסיטי/GettyImages, George Wood

"לולא השינוי של פיפ"א, הוא היה מגיע לריאל כמו שמסי הגיע לברצלונה מניואלס. הוא הרשים בטורניר והיה משחק עד היום בריאל מדריד", סיפר מקורב לשחקן, "זה פתח לו אז דלתות רבות ומועדונים רבים הכירו אותו, אבל הוא לא רצה לעזוב את הבית חזר".

כעת הוא מגיע לפרמיירליג. בהופעתו הרשמית במדי הסיטיזנס הוא הבקיע, ב-3:1 לליברפול במגן הקהילה בשבת שעברה, ואמנם קיים ספק גדול אם יפתח בהרכב כבר הערב בלונדון נגד ווסטהאם במחזור הפתיחה (18:30, ספורט1), אבל בהחלט יש למה לצפות ממנו ב-2022/23 - "העכביש" כבר ממש לא קטן, ואם התחזיות יתממשו אז הוא בהחלט יגיע לגדולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully