וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שלושער בכל מחצית: שישייה היסטורית לאלברס בליברטדורס

שבועות לפני המעבר למנצ'סטר סיטי, חלוץ ריבר פלייט הדהים ב-1:8 של קבוצתו על לימה הפרואנית. אלברס חתום על חוזה ל-5.5 שנים באנגליה. צפו בהצגה ההיסטורית

תקציר: ריבר פלייט - לימה 1:8/ספורט1

אחרי שהצליחה לשים את ידה על ארלינג הולאנד, אלופת אנגליה הטרייה מנצ'סטר סיטי נרגשת לקראת בואו של הסקורר הנורבגי האימתני. אלא שהעסקה הזו קצת השכיחה את העובדה שכבר בחורף הקודם הקבוצה סגרה את רכישתו של חוליאן אלברס, הסקורר של ריבר פלייט שאמור להיות רק החלוץ המחליף של הקבוצה בעונה הבאה.

תקציר: ריבר פלייט - לימה 1:8. רויטרס
רק לחשוב על כך שהוא יחלוק את אותה קבוצה עם הולאנד ודה בראונה.. אלברס אמש/רויטרס

הלילה (בין רביעי לחמישי), שבועות לפני המעבר שלו לאנגליה, החלוץ הארגנטינאי הדהים עם שישייה אדירה ב-1:8 של ריבר על אליאנסה לימה במסגרת גביע הליברטדורס. אלברס בן ה-22 בלבד הבקיע שלושער עוד לפני ההפסקה, ותרם שלושה שערים נוספים במחצית השנייה כדי להשוות את שיאו של חואן קרלוס סאנצ'ס, שכבש שישייה במפעל אי שם ב-1985.

עוד בוואלה!

העכביש הקטלני: תכירו את חוליאן אלברס, החלוץ הארגנטינאי הגדול הבא

לכתבה המלאה

כזכור, בינואר מנצ'סטר סיטי החתימה את אלברס על חוזה לחמש שנים וחצי תמורת 17 מיליון יורו, אך השאילה אותו לריבר פלייט עד לסיום העונה. אלברס אמור לקחת חלק בקדם העונה של אלופת הפרמיירליג בארה"ב ביולי יחד עם ארלינג הולאנד. לסקורר המבטיח יש כבר שבע הופעות במדי נבחרת ארגנטינה, ובהנחה שהולאנד יהיה החלוץ הבכיר, מצפה לו מאבק קשה מאוד על ההרכב בקבוצת הכוכבים של גווארדיולה, שיצטרך להתמודד עם כאב ראש שכל מאמן חולם עליו בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully