וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל עדיין פצוע, איבניסביץ': "לא קל לאמן את דג'וקוביץ'"

עודכן לאחרונה: 5.8.2022 / 19:54

הפגיעה בבטן, שגרמה לשור ממאיורקה להחמיץ את חצי גמר ווימבלדון, הביאה אותו לפרוש מטורניר מונטריאול. מאמנו של הסרבי: "אם הוא חובט כדור לא טוב באימון, הוא עלול להשתגע. הוא משנה את מצב הרוח שלו ברגע"

תקציר רבע גמר טורניר מדריד: קרלוס אלקראס נגד רפאל נדאל/ספורט1

רפאל נדאל יחמיץ את טורניר מונטריאול בחודש הבא, בשל הפציעה בבטן שגרמה לו להחמיץ את חצי גמר ווימבלדון בחודש שעבר. מדובר בטורניר הכנה לאליפות ארצות הברית, שתיפתח בסוף אוגוסט, אליפות אליה השור ממאיורקה ככל הנראה יהיה כשיר.

"התאמנתי למשך תקופה מסוימת בלי להגיש, ולפני ארבעה ימים התחלתי גם להגיש", אמר. "הכל הלך בסדר, אבל אתמול, אחרי אימון רגיל, התחלתי להרגיש כאבים בבטן. היום הכאבים עדיין נותרו. אחרי ששוחחתי עם הרופא שלי, החלטתי לנקוט משנה זהירות ולקחת עוד כמה ימים לפני שאחזור למגרשים".

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
רק בריאות. נדאל/רויטרס

מי שככל הנראה לא ייקח חלק בגרנד סלאם האחרון של השנה הוא נובאק דג'וקוביץ', בשל סירובו להתחסן לקורונה. מאמנו, שחקן העבר גוראן איבניסביץ', סיפק היום (שישי) ריאיון מעניין ובו הסביר איך זה מרגיש, לאמן שחקן כמו דג'וקוביץ'. "זה לא תמיד פשוט", הודה. "מדובר פה באלוף גדול, אבל אם, למשל, הוא חובט כדור לא טוב באימון, הוא עלול להשתגע לגמרי. הוא מסוגל לשנות את מצב הרוח שלו בכל רגע".

איבניסביץ' הוסיף ואמר: "לא היה קל להגיע איתו לאיזון שרצינו. תחילה אני הייתי ביישן ולא ידעתי איך להתנהל במצבים מסוימים, אבל עם הזמן, למדתי שלפעמים עדיף להישאר בשקט ולתת לו להוציא עצבים. אבל בסופו של דבר להיות המאמן שלו זו זכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully