וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטרה של נובאק דג'וקוביץ' - זכייה ב-30 גרנד סלאמים. זה אפשרי"

מאמנו של הסרבי, גוראן איבניסביץ': "זו תמיד היתה המטרה שלו, הוא ישחק עוד חמש שנים ויש לו סיכוי". על סירובו להתחסן: "הוא לא מהווה השפעה רעה על אף אחד"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 28.7/ספורט1

נובאק דג'וקוביץ' מקווה לעקוף את רפאל נדאל ולהפוך לשיאן הגרנד סלאמים בכל הזמנים, אך מתברר שהשאיפה שלו גדולה הרבה יותר. לפי מאמנו, שחקן העבר גוראן איבניסביץ', המספר שהסרבי הציב לעצמו עומד על לא פחות מ-30 זכיות בארבעת הטורנירים הגדולים. כרגע יש לו 21 - אחד פחות מנדאל ואחד יותר מרוג'ר פדרר.

"דיברתי לראשונה עם נובאק כשהיה בן תשע, ובגיל 13 התחלנו לעבוד יחדיו", סיפר איבניסביץ'. "אנחנו משתפים פעולה כבר 18 שנה, ובכל פעם הוא חזר על המטרה שלו - להגיע ל-30 גרנד סלאמים. זה מה שהוא רוצה. הוא ישחק עוד חמש שנים ולדעתי יש לו סיכוי לעמוד במטרה הזו, נחיה ונראה".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. Srdjan Stevanovic, GettyImages
מטרה שאפתנית למדי. דג'וקוביץ'/GettyImages, Srdjan Stevanovic

עם זאת, בגרנד סלאם הקרוב - אליפות ארצות הברית הפתוחה - ספק אם דג'וקוביץ' יצליח לזכות, כי עדיין לא ברור האם יורשה להתחרות, בשל סירובו להתחסן לקורונה. "כשאנשים טוענים שהוא מהווה השפעה רעה הם פשוט טועים", התעקש איבניסביץ'. "הוא לא רוצה להתחסן, הוא לא רוצה להכניס את החומר הזה לגוף שלו, אבל הוא מעולם לא אמר שאחרים לא צריכים להתחסן. הוא מכבד את ההחלטות של כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully