וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאמק בנדה יכול לפגוע בקבוצות סרייה A, החתמה מעולה של לצ'ה"

מרכוס דיניז, הבלם הברזילאי שבעברו היה בלצ'ה ושיחק עם הזמבי במכבי פתח תקוה, נשאל על הכוכב הצעיר. וגם: מדוע בחר העונה בהפועל אום אל פאחם?

קליפ סיכום היום בספורט, 5.8/ספורט1

האיטלקים בהחלט מופתעים מעסקת לאמק בנדה, שחקן הכנף הזמבי של מכבי פתח תקוה שעובר ללצ'ה תמורת שני מיליון יורו. העולה החדשה לסרייה A העבירה בימים האחרונים הילוך במרוץ לצירוף השחקן בן ה-21 ועל פי הפרסומים הקדימה את באזל, שכבר הייתה קרובה לסיכום עם המלאבסים.

לקראת הצטרפותו של בנדה ללצ'ה, בארץ המגף ניסו לברר פרטים אודות השחקן והיום (שישי) נערך ריאיון עם מרכוס דיניז, הבלם בן ה-35 של הפועל אום אל פאחם ששיחק איתו במכבי פתח תקוה ובעברו היה שלוש שנים בלצ'ה. דיניז הברזילאי, שמתחיל את שנתו השישית בישראל, במהלך הריאיון גם הסביר מדוע בחר העונה להצטרף להפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית.

לאמק בנדה מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
"יכול לתרום ללצ'ה כבר עכשיו". הזמבי זוכה למחמאות/אודי ציטיאט

"בנדה שחקן יוצא מן הכלל, לא ראיתי שחקן מהיר כמוהו לאורך כל הקריירה שלי", אמר תחילה דיניז, "קשה מאוד לעצור אותו באחד על אחד ואני מאמין שגם בסרייה A יהיה לא פשוט מולו, כי מי שתיתן לו שטחים יכולה להיפגע ממנו. הוא גם בחור טוב, ביישן שלא מדבר הרבה ובאימונים נותן את כל כולו. זו החתמה מצוינת של לצ'ה לעתיד".

אם זו לא קפיצת מדרגה גדולה מדי: "זה שינוי לא קטן ומהכדורגל הישראלי בודדים יוצאים לליגות הגדולות ביותר, אבל אני חושב שמגיעה לבנדה ההזדמנות הזו. הוא בחור צעיר וכישרוני, אבל אחד שיכול לתרום ללצ'ה מאוד כבר עכשיו. אם יש לי עצה לתת לו? חיינו יחד במשך שנה ואני חושב שאין כל כך מה לייעץ לו, הוא צעיר בגיל, אבל מאוד בוגר. הוא בחור מחוייב ואני בטוח שעם תמיכה מהשחקנים והאוהדים תהיה לו עונה נפלאה".

כשנשאל אם בנדה התייעץ איתו, אמר: "הוא לא דיבר איתי בכלל, אבל הרבה שאלו אותי עליו. הוא לא יודע ששיחקתי בלצ'ה בעבר ואני גם חוזר ואומר שהוא בחור ביישן שלא מדבר כמעט, לא היינו בקשר מחוץ למגרש - הוא היה אחרי אימון הולך הביתה וכמעט לא היה יוצא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מרכוס דיניז, שחקן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
הסביר גם מדוע בחר באום אל פאחם. דיניז/אודי ציטיאט

דיניז גם נשאל על כך שהוא בישראל מאז שהגיע לקרית שמונה בקיץ 2017 וסיפר על ההחלטה לרדת לליגה הלאומית העונה: "הייתי חמש שנים בליגת העל בישראל והשנה אשחק בליגת המשנה, אבל ההחלטה היא כלכלית בלבד. אני משחק בקבוצה מהמגזר הערבי שיש לה כוח כלכלי משמעותי ובינתיים אנחנו בסדר, בגביע הטוטו בינתיים אנחנו עם ניצחון ותיקו. אני אוהב את ישראל, זו מדינה חמה, נהדר לחיות בה ויש חופים נפלאים. הרבה לא מכירים את הכדורגל הישראלי, אבל יש שם כסף טוב, אצטדיונים מעולים והמון אוהדים. אני מקווה לשחק כאן עוד שנתיים ואז אחזור הביתה", סיכם הברזילאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully