וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקזיט השלישי הכי גדול של מכבי פתח תקוה: בנדה יעבור ללצ'ה

המלאבסים הודיעו כי סוכמה מכירתו של הזמבי, שיירכש על ידי העולה החדשה לסרייה א' ב-2 מיליון יורו וימריא ביום ראשון לבדיקות רפואיות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.8/ספורט1

מכבי פתח תקוה הגיעה היום (חמישי) לסיכום על עסקה גדולה: הקבוצה הודיעה רשמית כי סגרה עם לצ'ה האיטלקית על העברתו של לאמק בנדה, שימריא ביום ראשון הקרוב לבדיקות רפואיות לקראת חתימה. המלאבסים יכניסו 2 מיליון יורו בנוסף ל-15 אחוזים ממכירה עתידית עבור שחקן הכנף הזמבי, שרק לפני חודש נרכש מארסנל טולה תמורת 300,000 יורו לאחר ששיחק בפתח תקוה כמושאל בעונה שעברה.

זו העסקה הכי יקרה של קבוצה ישראלית בקיץ הנוכחי, ולא פחות חשוב - המכירה השלישית הכי גבוהה בתולדות מכבי פתח תקוה אחרי מנור סולומון לשחטאר דונייצק (6 מיליון יורו) וליאל עבדה לסלטיק (4 מיליון יורו).

הקבוצה של שי ברדה תחתור כעת להחתמת חלוץ זר בהקדם האפשרי ומתכוונת להשקיע סכום גבוה לשם כך.

לאמק בנדה שחקן מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
אקזיט נוסף של הלוזונים. לאמק בנדה/מאור אלקסלסי

בנדה בן ה-21, שקבוצתו הראשונה בישראל הייתה מכבי נתניה, ואליה הושאל גם אז מארסנל טולה, רשם בעונה הקודמת שמונה שערים ושני בישולים לזכות מכבי פתח תקוה ב-33 הופעות בליגת העל, אך לא הצליח למנוע ירידת ליגה למרות שהייתה זו עונתו הטובה ביותר בקריירה הקצרה.

בשבוע שעבר נטען שבנדה החזיק בהצעות מצרפת, בלגיה, שווייץ וטורקיה, אך אתמול פורסם באיטליה כי לצ'ה נכנסה לתמונה ורשמה פריצת דרך משמעותית במגעים עמו, כאשר היום כאמור סוכמה העסקה ושחקנה של נבחרת זמביה יצטרף לעולה החדשה לסרייה א', לשם חזרה לצ'ה אחרי היעדרות של שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully