וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קל לשחק כשרפאלוב לצידך, הוא דוגמא בחדר ההלבשה"

באנדרלכט מתמוגגים אחרי שהישראלי כבש ובישל במוקדמות הקונפרנס ליג: "הוא ילמד אותנו הרבה השנה". בבלגיה מחמיאים: "אפשר לצאת איתו למלחמה". צפו בשערים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.8/ספורט1

ליאור רפאלוב לא עוצר, גם לא בגיל 36. הקשר ההתקפי הישראלי, שפתח לאחרונה את עונתו ה-12 בכדורגל הבלגי, סוף סוף הגיע לעונתו השנייה באנדרלכט אחרי שתי תצוגות פושרות בליגה המקומית. אמש (חמישי), במסגרת הסיבוב השלישי במוקדמות הקונפרנס ליג, הישראלי רשם שער ובישול בדרך ל-0:2 בחוץ על פיידה האסטונית וקירב את קבוצתו לשלב הפלייאוף.

כבר אחרי עשר דקות הבקיע רפאלוב את השער שהעלה את הבלגים ליתרון בטאלין כאשר הסיט את הכדור פנימה אחרי מסירת רוחב של פרנסיס אמוזו. בדקה ה-40 "רפא", כפי שהוא מכונה בבלגיה, שלח מסירת עומק אדירה לפאביו סילבה, והחלוץ הצעיר שמושאל מוולבס קבע את תוצאת המשחק.

"קל לשחק עם שחקן כמו רפאלוב לצידך או מאחוריך", אמר הפורטוגלי, "ללא ספק הוא איש המשחק".

בבלגיה נכתב כי במסגרות האירופיות ינסה המאמן פליס מאזו למצוא את האיזון בין הכישרונות הצעירים לשחקנים המנוסים, אך בפועל, הגיל הממוצע של הרכב אנדרלכט באסטוניה עמד על 23.7, כשרק רפאלוב הוא מעל גיל 30. למעשה, לרפאלוב יש יותר הופעות במסגרות האירופיות מאשר כל עשרת השחקנים שפתחו לצידו ביחד. הניסיון בא לידי ביטוי ורפאלוב עשה את מה שמצפים ממנו - להוביל את הקבוצה.

"רפאלוב שחקן כל כך חכם וחיובי", אמר המאמן מאזו, "הוא דוגמא בחדר ההלבשה. חמש דקות לסיום המשחק הוא חילץ כדור ממש מול הספסל. עם הגישה הזו הוא ילמד אותנו הרבה השנה". כשעונה חדשה של מאבקי צמרת בפתח, גם ב- HLN הבלגי מודים: "עם רפאלוב אתה יכול לצאת למלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully