וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעייה בדרך לישראל: אתלטיקו מדריד עם עוד ניצחון בהכנה

לפני המשחק החגיגי מול יובנטוס בבלומפילד (א', 21:30, ספורט4) הקולצ'ונרוס הביסו 1:4 את קאדיס משערים של מוראטה, סאול, ואס וגריזמן

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אתלטיקו מדריד 1:0/ספורט1

רגע לפני שהיא מגיעה לישראל כדי לפגוש את יובנטוס בבלומפילד (יום ראשון, 21:30, ספורט4), אתלטיקו מדריד שמרה על 100 אחוזי הצלחה בטרום העונה כשהביסה 1:4 בחוץ את קאדיס. הקולצ'ונרוס החלו את ההכנה עם 0:4 על נומנסיה, ניצחו 0:1 את מנצ'סטר יונייטד בשבת, כעת חגגו עוד רביעייה ב"גביע קראנסה" (למרות ספיגה ראשונה) ובעוד שלושה ימים יקיימו בישראל את המשחק הרביעי והאחרון לפני פתיחת הליגה הספרדית, כשבמחזור הראשון מצפה להם דרבי קטן עם חטאפה בקוליסאום אלפונסו פרס.

אנטואן גריזמן עם דניאל ואס שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים. Fran Santiago, GettyImages
השער היפה במשחק. דניאל ואס מקבל ברכות מהחברים/GettyImages, Fran Santiago

דייגו סימאונה המשיך להריץ את שיטת שלושת הבלמים, כשהפעם דניאל ואס ואקסל ויטסל תופקדו לצד מריו הרמוסו, הרכש נהואל מולינה היה על קו ימין ואילו סאול פתח לראשונה מאז חזר והוצב בכנף השמאלית. אלברו מוראטה המשיך בחוד וכבש בדקה ה-13 מבישול של אנטואן גריזמן, כשבדקה ה-45 ז'ואאו פליקס נגח כדור לעבר היד של סאול ומשם אל הרשת. השופט לא ראה את נגיעת היד והשער נרשם לזכות הקשר שחזר מהשאלה בצ'לסי.

פתיחת המחצית השנייה הייתה שייכת לוואס הדני, שהתקדם באין מפריע ושיגר טיל אל הרשת 28 שניות אחרי ההפסקה. גריזמן הוסיף בדקה ה-51 אחרי הרמה של המגן הצעיר סרחיו דייס וקטע בצורת של 210 ימים, כשמנגד אלברו נגרדו הוותיק רק צימק עבור המארחת שלוש דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully