וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א', 21:30, ספורט1, אתלטיקו-יובנטוס: מגה ספורט תהיה נותנת החסות הרשמית

רשת מגה ספורט מקבוצת MGS תהיה נותנת החסות הרשמית למשחק הראווה בין ענקיות הכדורגל יובנטוס ואתלטיקו מדריד. היקף ההשקעה עומד על מאות אלפי שקלים. המשחק ישודר בספורט1, רכישת כרטיסים באתר "לאן"

מגה ספורט בחסות לקראת אתלטיקו-יובנטוס/מגה ספורט

רשת "מגה ספורט" מקבוצת MGS, תעניק את החסות הרשמית למשחק הידידות שייערך בין שתי ענקיות הכדורגל יובנטוס ואתלטיקו מדריד, באצטדיון בלומפילד בתל אביב-יפו בתאריך 7.8.22 בשעה 21:30 וישודר בספורט1.

החסות, בהיקף השקעה של כמאות אלפי שקלים כוללת נראות במהלך המשחק ועל המגרש, סרטוני וידאו שהוכנו במיוחד למשחק, חשיפה בערוצי הטלויזיה המשדרים את המשחק, ופעילות שיווקית דיגטלית ללקוחות בו יוענקו כרטיסים מתנה ללקוחות מגה ספורט. בנוסף תערך פעילות דיגיטלית במסגרתה ילד אחד מלקוחות מגה ספורט יבחר להעניק את כדור המשחק לשופט. את המשחק יזמה ואפשרה קבוצת קומטק.

רשת מגה ספורט מקבוצת MGS היא הרשת המובילה והגדולה בישראל וכמי שמעניקה חסות בישראל לקבוצות ומועדוני ספורט מובילים, קושרת מגה ספורט את המותג לקבוצות הכדורגל מהאלופות בעולם, במשחק ברמה בינלאומית, אשר ישודר בכל מקום ברחבי הגלובוס.

חגית אציל-כהן, מנהלת השיווק של רשת מגה ספורט מקבוצת MGS: "מגה ספורט מקבוצת MGS, הרשת המובילה והגדולה בישראל בתחום הספורט, גאה להיות חלק ממהלך כולל של הבאת משחקים בין לאומיים לארץ. המשחק של טוטנאהום שבוע שעבר היה יריית הפתיחה והמשחק שיתקיים השבוע הוא המשך ישיר של הכנסת הספורט הבינלאומי לישראל ואנחנו גאים להיות חלק מהספורט העולמי והישראלי."

מכירת הכרטיסים תתבצע באתר "לאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully