וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם השוטרים לא היו נכנסים עם אקדחים לחדר ההלבשה, הייתי דוקר את האקים אולג'ואן"

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 12:01

ורנון מקסוול נזכר בעימות האלים, במחצית אחד המשחקים של יוסטון בשנות התשעים: "הבן זונה הזה סטר לי, זרקתי עליו כיסא ושברתי את הזכוכית בחדר ההלבשה. כולם ברחו והמשטרה נכנסה עם אקדחים שלופים"

באמצע שנות התשעים היתה יוסטון אחת הקבוצות הטובות ב-NBA. הרוקטס זכו בשתי אליפויות רצופות (1994, 1995), אך מאחורי הקלעים לא הכל היה ורוד, כך מתברר. שחקן הקבוצה באותן שנים ורנון מקסוול חשף עימות אלים ומפחיד למדי שהיה לו עם כוכב הקבוצה האקים אולג'ואן - עימות שבעקבותיו פרצו שוטרים חמושים לחדר ההלבשה.

שחקן יוסטון רוקטס לשעבר ורנון מקסוול. Tim DeFrisco / Stringer, GettyImages
היה מעורב בשלל תקריות לאורך הקריירה. מקסוול/GettyImages, Tim DeFrisco / Stringer

הכל התחיל בירידה למחצית אחד המשחקים, כשמקסוול התלונן שחבריו לא מוסרים לו מספיק. בחדר ההלבשה, סטר אולג'ואן לגארד הקולני. "אמרתי, לעזאזל, הבן זונה הזה סטר לי!" נזכר מקסוול בפודקאסט של גילברט ארינאס - אדם שיודע דבר או שניים בעצמו על עימותים עם חברים לקבוצה. "הבן זונה הזה כל כך הכאיב לי, הוא העיף אותי מהכיסא".

מקסוול, שחקן קשוח שהרביץ בין היתר לאוהד והיה מעורב בעוד מספר תקריות לאורך הקריירה, לא נותר חייב. "קפצתי, תפסתי את הכיסא שלי וזרקתי עליו, על הבן זונה הזה", הוסיף וסיפר. "שברתי את הזכוכית של חדר ההלבשה. כולם ברחו והשוטרים נכנסו, עם אקדחים שלופים. הם כיוונו עלי אקדחים במחצית של משחק NBA".

לטענת מקסוול, אם השוטרים לא היו מרגיעים את האווירה, "הייתי רודף אחרי האקים ודוקר אותו". בסופו של דבר השניים השלימו. "לאחר מכן האקים התאסלם", סיפר. "הוא היה כל כך שקט, כל כך צנוע. הוא רצה שאתאסלם בעקבותיו, ולא יכולתי לעשות זאת. אבל למרות הכל, הוא היה חבר נהדר לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully