וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הייתי שחקן, הייתי עוצר אותו עם הידיים": הכוכב שמטריף את בלגרד

עוסמאן בוקארי הגנאי כבש שלושער ב-0:5 על פיוניק, המהירות שלו צריכה להטריד את מכבי חיפה: "אי אפשר לעצור אותו בריצה", החמיא מאמנו

תקציר: מכבי חיפה - אפולון לימסול 0:4/ספורט1

מכבי חיפה הבקיעה שתי רביעיות תוך שבוע במוקדמות ליגת האלופות ובסרביה כבר פחות מזלזלים באלופת ישראל אחרי תצוגה נוספת והפעם מול אפולון לימסול הקפריסאית, אבל מצב הרוח והביטחון בבלגרד גבוה מאוד אחרי שגם הכוכב האדום ניצחה ובגדול - 0:5 את פיוניק ירבאן הארמנית, כך שכבר עתה די ברור שבעוד שבועיים ייפגשו בכרמל מכבי חיפה והכוכב האדום לצמד מפגשים מכריע על הזכות להעפיל לשלב הבתים בליגת האלופות.

כמו ב-0:4 בין מכבי חיפה לאפולון אתמול, גם הכוכב האדום התפוצצה על יריבתה אחרי חצי שעה - אחרי 28 דקות התוצאה עוד הייתה 0:0, אבל עד ההפסקה לוח התוצאות הראה 0:3 וזה הסתיים בחמישייה. מי שהיה מעל כולם וזכה לתשבוחות יוצאות דופן היה עוסמאן בוקארי שכבש שלושער - אבל הדהים את כולם במהירות שלו על כר הדשא.

עוסמאן בוקארי, הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
"הייתי תופס אותו עם שתי הידיים". בוקארי מלהיב את בלגרד/רויטרס

"אם הייתי שחקן, הייתי תופס אותו עם שתי הידיים", אמר על בוקארי מאמנו, דיאן סטנקוביץ', "זה היה ערב מאוד נחמד, האווירה הייתה מעולה ואני שמח שהאוהדים היו יכולים ליהנות ממה שהם ראו. אנחנו עדיין יכולים וצריכים לשחק טוב יותר, ואין לי על מה להתלונן כמובן במשחק בו הגענו כפייבורטיבים והיה עלינו לחץ. הבקענו גם שער מהיר שנפסל ולקח לנו רבע שעה לחזור לעצמנו, אבל אני מרוצה כי זה אף פעם לא קל לנצח 0:5 ולא משנה מי היריבה".

עוד אמר סטנקוביץ' על בקארי: "אני מקווה שהוא לא יסתפק במה שהוא עשה, כי תמיד צריך לשאוף ליותר. אני יכול להודות לאלוהים על כך שאני לא צריך לעצור אותו בריצה, אני לא יודע אם יש שחקנים מהירים כמוהו - לא הייתי מצליח לעצור אותו בריצה, כנראה שהייתי תופס אותו עם שתי הידיים", אמר וחייך.

בוקארי בן ה-23, שחקן נבחרת גאנה בשנה האחרונה, נרכש הקיץ מגנט תמורת שני מיליון יורו ומיד סיפק את הסחורה, כשגם בליגה המקומית הבקיע פעמיים והוסיף בישול ב-209 דקות על כר הדשא. ב-2018 הוא עוד נכשל במבחנים באנדרלכט ובבלגיה נחת שוב ב-2020 כשנרכש על ידי גנט, אבל גם שם לא השתלב והושאל לנאנט. אחרי משחקו הראשון במוקדמות האלופות, אמר: "האווירה כאן מדהימה ואני מרגיש נהדר. אני אוהב את הקהל ורוצה להודות להם על כך שקראו בשמי. הייתי אצן עוד לפני שהתחלתי לשחק כדורגל ואני יודע שהמהירות שלי היא כוח שאני צריך לדעת כיצד למנף אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully