וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לכוכב האדום היה מזל, במבט ראשון זו הגרלה נהדרת": התגובות בסרביה

בתקשורת המקומית מזלזלים במכבי חיפה? "הדרך לליגת האלופות סלולה!". ההקלה מההתחמקות מטרבזונספור והמכשול שמחכה בישראל

תקציר ה-0:4 של מכבי חיפה על אולימפיאקוס ביוון/ספורט1

המפגש בין מכבי חיפה לכוכב האדום בלגרד עוד רחוק מלהיות מובטח, כאשר שתי הקבוצות צריכות לעלות שלב במוקדמות ליגת האלופות על מנת להתמודד זו מול זו בפלייאוף, אולם בסרביה כבר מסכמים את ההגרלה שנערכה היום (שלישי) כהצלחה גדולה מבחינתם של דיאן סטנקוביץ' ושחקניו, שצריכים לנצח את פיוניק ירבאן כדי לשחק נגד הירוקים, בתנאי שהקבוצה של ברק בכר תגבור על אפולון לימסול.

"לכוכב האדום היה מזל בהגרלה", נכתב ב"טלגרף" הסרבי, שם הצביעו על כך שהאלופה המקומית חמקה ממפגש עם טרבזונספור הטורקית. "מה שחשוב, זה שהכוכב תהיה אורחת במשחק הראשון, מה שאומר שהגומלין ייערך ב'מראקנה'", הדגישו.

"במבט ראשון, זו הגרלה נהדרת לאדומים-לבנים", הוסיפו ב"מונדו", שם אחת הכותרות הייתה נחרצת במיוחד: "לכוכב האדום יש דרך סלולה לליגת האלופות!", הצהירו בתקשורת המקומית. "היא נמנעה מהיריבה הכי קשה, הרמה של היתר די שווה. בין אם תשחק בקפריסין או בישראל, הכוכב תצטרך לתכונן למשחק בטמפרטורה גבוהה באופן קיצוני ולחות מתישה גם בשעות הערב".

שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בסרביה מזלזלים? שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

עם זאת, בסרביה דאגו לציין גם שמכבי חיפה "מרגישה שהיא יכולה להתמודד עם כל יריבה" לאחר שהביסה 0:4 בחוץ את אולימפיאקוס בסיבוב השני. פרנזי פיירו סומן כאיום הגדול ביותר בסגל של ברק בכר. בנוסף, צ'ארון שרי, עומר אצילי ודין דוד הוזכרו בתור האיכותיים ביותר בשורות האלופה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully