וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפולון לימסול מלקקת את הפצעים: "קשה מאוד כשהיריבה לוחצת אותך 94 דקות"

מאמן אלופת קפריסין אלכסנדר צורניגר הודה: "התוצאה משקפת, מכבי חיפה היתה עדיפה וכולם היו רחוקים משיאם - גם אני וגם השחקנים"

תקציר: מכבי חיפה - אפולון לימסול 0:4/ספורט1

לתבוסה כזו אפולון לימסלון לא ציפתה. אלופת קפריסין קיוותה להעביר אמש (רביעי) את ההכרעה לביתה ואולי להשאיר לעצמה סיכוי להעפיל לפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות, אך במקום זאת חטפה 4:0 מהדהד ממכבי חיפה, וסיכוייה בגומלין נראים קלושים.

"זהו ערב רע מאוד עבור כולנו", הודה המאמן אלכסנדר צורניגר. "נצטרך לנתח את המשחק ולהבין מה קרה. ידענו שיהיה לנו קשה מאוד בלי הכדור אז ניסינו להחזיק בו, אבל זה קשה מאוד כשהיריבה לוחצת אותך 94 דקות. הם היו עדיפים עלינו, הם הגיעו מוכנים יותר, לא הצלחנו לשלוט בשום שלב והתוצאה משקפת. אף אחד לא היה בשיאו, לא השחקנים ולא אני. התפקיד שלי הוא לשנות את המשחק, ולא עשינו זאת".

"אני מסכים עם האוהדים שלנו", הוסיף המאמן הגרמני, "גם אני ציפיתי לדברים טובים יותר. נצטרך למצוא פתרונות ולהשתפר. נצטרך לצפות שוב במשחק ולהבין מה השתבש".

אלכסנדר צורניגר, מאמן אפולון לימסול. מאור אלקסלסי
הופעה רעה מאוד. צורנינגר/מאור אלקסלסי

בתקשורת הקפריסאית לא ריחמו על האלופה. "התוצאה הזו עושה חסד עם אפולון", נכתב באחד מטורי הדעה. "זו היתה הופעה טראגית, בלי אף איום על המסגרת. האם מכבי חיפה כל כך טובה או שאפולון כל כך גרועה? האמת איפשהו באמצע. אפולון לא הצליחה להתמודד עם הקצב של חיפה, והסטירה הזאת אולי עוד תפעל לטובתה לקראת המשך המשחקים באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully