וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: ברצלונה הודיעה על עזיבת ריקי פוץ', רנאטו הוצג בפ.ס.ז'

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 21:36

הקשר עובר ל-MLS, הקטלאנים יקבלו 50 אחוז ממכירה עתידית. הפורטוגלי חתם לחמש שנים באלופת צרפת לאחר שעבר בדיקות רפואיות,אספיליקואטה האריך חוזה לשנתיים בצ'לסי. בארסה עוברת לאופציית מונייה, באלוטלי סיכם בסיון, קורינתיאנס חולמת על רונאלדו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 3.8/ספורט1

העברות

* לאחר שהודיע לראשי ברצלונה כי הוא לא מעוניין להצטרף לקטלאנים ומעדיף להישאר בצ'לסי, חתם ססאר אספיליקואטה לשנתיים נוספות במדי הקבוצה של תומאס טוכל.

* ברצלונה הודיעה רשמית על הגעה לסיכום על לוס אנג'לס גלאקסי בנוגע למכירת ריקי פוץ' מהקטלאנים לאמריקאים. הקשר יחתום לחמש שנים במועדון מה-MLS. לקבוצה של צ'אבי שמורה הזכות לרכוש בחזרה את פוץ', ותקבל 50 אחוז מכל מכירה עתידית של השחקן בן ה-22.

* אדמולה לוקמן נרכש על ידי אטאלנטה תמורת 15 מיליון יורו מר.ב. לייפציג. שחקן הכנף הניגרי חתם ארבע שנים במדי הקבוצה של ג'אן פיירו גאספריני

* פריז סן ז'רמן הודיעה רשמית כי רנאטו סאנצ'ס חתם לחמש שנים. הקשר נרכש על ידי אלופת צרפת מליל תמורת 15 מיליון יורו לאחר שעבר היום בדיקות רפואיות במועדון מבירת צרפת.

* צ'לסי הודיעה רשמית על רכישתו של כוכב נבחרת הנוער של אנגליה, קרני צ'וקוואמקה. על פי דיווחים, אסטון וילה תקבל 20 מיליון ליש"ט עבור הקשר המוכשר.

* סביליה הודיעה על החתמתו של המגן הברזילאי אלכס טלס בן ה-29 לעונה אחת כמושאל ממנצ'סטר יונייטד.

* ריימס של אוסקר גרסיה שאלה מארסנל את החלוץ בן ה-21 פולארין באלוגון, ללא אופציית רכישה. הוא אמור להיכנס לנעליו של הוגו אקיטיקה שעבר לפריז סן ז'רמן.

* ארסנל גם שלחה את הקשר האנגלי-ספרדי צ'רלי פטינו בן ה-18 לעונת השאלה בבלקפול מליגת המשנה.

* קופנהאגן החזירה לשורותיה את שחקן הכנף מוחמד דראמי, אותו מכרה לאייאקס ב-12 מיליון יורו לפני שנה. הדני בן ה-20 עבר בהשאלה לעונה אחת.

שמועות

* תפנית מפתיעה בסאגת ססאר אספליקואטה. אחרי שברצלונה ביקשה ממנו להמתין מספר ימים על מנת להסדיר את החתמתו, קפטן צ'לסי הודיע לסגנית אלופת ספרד ולצ'אבי כי החליט להישאר בלונדון והוא יחתום לשנתיים נוספות במועדון. על פי הדיווח של ג'רארד רומרו, אספיליקואטה רצה שעתידו יתבהר סופית לפני תחילת עונת הפרמיירליג בסוף השבוע הקרוב, ולכן קיבל את ההחלטה להישאר בקבוצה בה הוא משחק בעשור האחרון.

* על פי "ספורט", ברצלונה עוברת לניסיון להחתמת תומא מונייה, המגן הימני הבלגי של בורוסיה דורטמונד, אחרי נפילת אופציית אספיליקואטה.

* לא רק מנור סולומון: פולהאם מעוניינת גם בג'סטין קלייברט, ההולנדי של רומא שעשוי להתחרות מול הישראלי על המקום בהרכב.

* ווסטהאם הגיעה לסיכום עם ברנלי על רכישתו של שחקן הכנף מקסוול קורנה בסכום של 17.5 מיליון יורו, כך על פי "סקיי ספורטס". שחקן נבחרת חוף השנהב בן ה-25 סיכם את תנאיו האישיים עוד קודם לכן.

* כריסטיאנו רונאלדו מתקשה למצוא קבוצה. כעת מדווחים בברזיל על מועמדת חדשה ומפתיעה לקלוט אותו לשירותיה: קורינתיאנס, המדורגת שנייה בטבלה. "אני חולם בגדול", אמר הנשיא, שכבר החתים בשנים האחרונות מספר שמות גדולים, ביניהם וויליאן, מייקון, פאוליניו ורנאטו אוגוסטו.

* ג'ורג'יניו ויינאלדום אמור לנחות היום ברומא, להשלים בדיקות רפואיות ולהשלים סופית את מעברו בהשאלה מפריז סן ז'רמן. רומא תשלם 5 מיליון יורו ומחצית משכרו, כשאופציית הרכישה תהיה 8 מיליון יורו.

* מי שיעזוב את רומא כדי לפנות מקום הוא ז'ורדן ורטו שיחזור לצרפת, כאשר מארסיי תשלם עליו 11 מיליון יורו (ועוד 4.5 מיליון על סעיפים שונים).

* מריו באלוטלי סיכם את תנאיו בסיון השוויצרית, שצריכה עכשיו להגיע להסכם עם אדנה דמירספורט. החלוץ בן ה-31 כבש בעונה שעברה 18 שערים בליגה הטורקית.

* בורנמות' הגיעה לסיכום עם ברצלונה לגבי השוער נטו, שיחתום ביממה הקרובה.

* ב"לאקיפ" פורסם שצ'לסי הגישה הצעה ראשונית על הבלם ווסלי פופאנה בגובה 75 מיליון יורו, אבל לסטר לא התרשמה וסירבה.

* פבריציו רומנו פרסם שצ'לסי פנתה לפייר אמריק אובמיאנג, חלוץ ברצלונה. הגבוני, שהגיע מארסנל לקאמפ נואו רק לפני כחצי שנה, מעוניין להישאר בברצלונה, אך הקטלאנים ישקלו למכור אותו, אם תגיע הצעה, כדי לחזק את הסגל בעמדות אחרות.

* על פי העיתונאי ג'רארד רומרו, ברצלונה מבקשת משני שחקניה הוותיקים, ג'רארד פיקה וסרג'יו בוסקטס, להסכים לקיצוץ נוסף בשכרם כדי שהמועדון יוכל לרשום לליגה את השחקנים החדשים. לפי הדיווח, "בארסה בבעיה" אם השניים לא יבואו לקראתה.

* בורוסיה דורטמונד פנתה לברצלונה בנוגע לממפיס דפאי, אבל על פי "ספורט" היא יכולה להרשות לעצמה רק השאלה בעוד ברצלונה רוצה לקבל 20 מיליון יורו.

* אחרי הסיכום עם לאנדרו פארדס, יובנטוס רוצה להתקדם גם בנוגע למטרות הרכש הבאות: פיליפ קוסטיץ' מפרנקפורט ואלברו מוראטה ששיחק אצלה וחזר לאתלטיקו מדריד.

* אחרי שאיבדה את רנאטו סאנצ'ס, מילאן חידשה את התעניינותה בקשר דוידה פראטזי, שהרשים במדי ססואולו והגיע גם לנבחרת איטליה.

* טוטנהאם החלה במגעים עם אודינזה בנוגע למגן השמאלי דסטיני אודוגי. האיטלקי בן ה-19 ממוצא ניגרי נמצא על הכוונת של קבוצות רבות, והתכנון של טוטנהאם הוא לרכוש את כרטיסו ולהשאירו כמושאל אצל הזברות. במקביל, פורסם שגם מנצ'סטר סיטי מביעה עניין במגן.

* שאלקה הגיעה לסיכום עם החלוץ השבדי ג'ורדן לארסון, בנו של הנריק לארסון האגדי. על פי פבריציו רומאנו, לארסון בן ה-25 שהפך לשחקן חופשי אחרי הפרידה מספרטק מוסקבה, יגיע לגרמניה במהלך היום כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על החוזה.

* פלמנגו הגיעה לסיכום עם שנגחאי SIPG בנוגע לאוסקר, והפליימייקר בן ה-30 יחזור לברזיל אחרי עשור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully