וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות במכבי חיפה, ברק בכר: "הרבה זמן לא הרגשנו את האצטדיון רועד ככה"

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 22:41

הירוקים התפוצצו על אפולון לימסול, המאמן שמח: "עבדנו קשה מאוד כדי שזה ייראה קל. היה טירוף, היו לנו דקות אדירות. למדנו את הלקח מהקיץ שעבר, היה לנו חודש הכנה וזה בא לידי ביטוי". דולב חזיזה מפנטז: "רק לשמוע את המנון ליגת האלופות - אי אפשר לתאר את זה"

תקציר: מכבי חיפה - אפולון לימסול 0:4/ספורט1

מכבי חיפה סיפקה הערב (רביעי) הצגה נפלאה במוקדמות ליגת האלופות, הביסה בביתה 0:4 את אפולון לימסול במשחק שיכול היה להסתיים בתוצאה גבוהה הרבה יותר, וכעת היא עם רגל וחצי בשלב הפלייאוף (שם תפגוש, אם וכאשר, את המנצחת בין הכוכב האדום בלגרד ופיוניק הארמנית). כל שהיא צריכה זה לצלוח את הגומלין בקפריסין ביום שלישי הבא - משימה שלא אמורה להיות קשה במיוחד, בהתחשב בהבדלי הרמות שנצפו הערב בכרמל. כדור רוחב של דולב חזיזה הניב שער עצמי של מתיו פייברנס בדקה ה-38, עלי מוחמד חגג שער בכורה בדקה ה-54 ואז השלים צמד (62), בשני השערים הראשונים שלו מאז הגיע למועדון, ופרנזי פיירו חתם (79). איזו חגיגה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
איזה ערב מופלא של הירוקים/מאור אלקסלסי

"המקדמה היא מצוינת, אבל במשחקים כאלה, כשמגיעים לכל כך הרבה מצבים, אתה צריך לתת עוד ועוד", אמר ברק בכר. "יכולנו לתת גם את החמישי. החבר'ה המשיכו את המומנטום מהמשחק האחרון וזה חשוב, אבל צריך להשלים את המשימה. נחכה עם הסיכומים למשחק השני. אולי זה נראה קל, אבל עבדנו מאוד קשה כדי שזה ייראה ככה. ברגע שאתה גם מביא גישה טובה מבחינה מנטלית וגם מבחינה מקצועית, אז זה נראה ככה. הרבה זמן לא הרגשנו את האצטדיון רועד ככה, היה טירוף, גם השחקנים היו בטירוף. היו לנו דקות אדירות.

"קשה לציין אחרי משחק כזה שחקן כזה או אחר, היתה פה עבודה קבוצתית. פגשנו קבוצה חזקה מאוד, מאוד מאומנת, אבל עשינו את הדברים נכון וזה מה שחשוב. שחקנים כמו עלי מוחמד באים לידי ביטוי, הוא עמד נכון, לחץ נכון, הצטרף נכון, וגם דולב חזיזה. עכשיו נשמח 24 שעות, ואז נסיים את המשימה. נעלה בהרכב הכי חזק בגומלין, לא לשמור כוחות. אני מניח שאחר כך תחכה לנו משימה יותר קשה, אבל קודם נעבור את הגומלין ואז נשבור את הראש.

"עשינו הכנה טובה כדי להיראות ככה, למדנו את הלקחים משנה שעברה, אבל קשה לשפוט אותנו על העונה שעברה, הפעם היה לנו חודש של הכנה. קיווינו להגיע בכושר הכי טוב לאולימפיאקוס, וזה בא לידי ביטוי עכשיו. ידענו שאולימפיאקוס כביכול פייבוריטים והפעם צריך ליזום. מבחינתנו באנו באותה גישה, אבל היו הוראות מקצועיות שונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם שחקניו. מאור אלקסלסי
"למדנו את הלקחים מהעונה שעברה". בכר עם שחקניו/מאור אלקסלסי
עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
זכה למחמאות - ובצדק. עלי מוחמד/מאור אלקסלסי

דולב חזיזה, מהמצטיינים הערב, הוסיף: "לפני המשחק ברק עשה לנו אסיפה והראה לנו קצת מהדברים שאמר המאמן שלהם. זה נתן לנו עוד דרייב לבוא, כולנו חולמים על ליגת האלופות. ידענו שאנחנו צריכים לתת מאה אחוז כדי שהתוצאה תהיה כזו. יכולנו גם לכבוש את החמישי והשישי, אבל הייתי קונה את התוצאה הזאת לפני כן. אין משחק קל בשלבים האלה. הם הסתגרו בהתחלה, ניסינו למצוא פתרונות והיה לנו כמה דברים לעשות בתבניות שלנו. השער הראשון פתח את המשחק ונתן לנו את האנרגיה לכבוש שערים נוספים. יכולתי לכבוש בעצמי אחד או שניים, אני שמח שבישלתי והייתי מעורב גם בשער הראשון".

על כובש הצמד: "אני מכיר את עלי מוחמד טוב, ולא האמנתי. גם באימון הוא לא כובש פעמיים. האיכויות שלו נדירות, ראינו גם מול אולימפיאקוס. אני מקווה שרק ישמור על היכולת הזו ככה ונוכל להגשים חלום יחד. אף אחד מאיתנו לא היה בשלב הבתים, אנחנו רק חושבים על ההמנון של המפעל וזה משהו שאי אפשר לתאר. אני מקווה שנצליח. מושלמים אנחנו עדיין לא, אנחנו עובדים מאוד קשה באימונים ובמשחקים. כיף לי מאוד עם ברק בכר, קשה לדעת מה הפילוסופיה שלו, כל משחק לגופו".

כשנשאל האם שקל לקבל כרטיס צהוב מכוון כדי להחמיץ את משחק הגומלין אך להגיע נקי לשלב הבא, השיב: "בשנה שעברה תכננתי את הצהובים ופספסתי את משחק האליפות, אני לא מתעסק בלקבל צהובים בכוונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully