וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "המצב של בית"ר ירושלים מצער, לא רואה איך זה מסתדר"

המאמן התארח ברדיו 103FM ודיבר על קבוצתו לשעבר: "לא משנה מי מגיע, תמיד יש שם דרמטיות ודברים לא קורים. בלגן על בלגן"

אוהדי בית"ר ירושלים מחוץ לבית משפט השלום בראשון לציון/אודי ציטיאט

מאמן מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע לשעבר רוני לוי התארח היום (רביעי) בתכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר בין היתר על מצבה הרעוע של הקבוצה מהבירה. "כל כמה שנים, לא משנה מי מגיע, תמיד יש שם דרמטיות ודברים לא טובים קורים", טען בקשר לבית"ר, והוסיף: "זה מועדון חשוב מאוד. מאוד מצער, מאוד חבל. אני מאוד מקווה שהדברים יסתדרו, אני לא רואה איך זה מסתדר. זה נראה כאילו שיש בלגן על בלגן".

לדבריו, "גם אם יסדרו את הדברים, עדיין הכול קשה, הכול מסובך. קשה לייצר למאמן שעובד איזושהי המשכיות, התמדה, מנסים - בונים - קורס, ובונים עוד פעם. נקווה שאלה שמגיעים יצליחו לייצב את המקום".

על סיכוייה של מכבי חיפה מול אפולון לימסול אמר: "יש למכבי חיפה סיכוי טוב לצאת לקפריסין עם תוצאה טובה מאוד. אפולון לימסול קבוצה טובה, ובדרך כלל היא מאוד התקפית, אבל היא לא אלופה נצחית בקפריסין. היא תמיד משחקת כדורגל יצירתי, איכותי. היא קבוצה חזקה שצריך לכבד אותה, אבל אני חושב היתרון של מכבי חיפה משמעותי עם הקהל בבית, ואני מאמין שיש לה סיכוי טוב לצאת לקפריסין עם תוצאה טובה מאוד".

לגבי החלוץ החדש של מכבי חיפה, פרנזי פיירו שלא הרשים בהופעתו הראשונה בגביע הטוטו, אך לאחר מכן הבקיע צמד נגד אולימפיאקוס, אמר לוי: "אם מכבי חיפה הביאה אותו, סימן שראו בו משהו מיוחד. אני חושב שבתקשורת מהר מאוד מנסים להסיק מסקנות, אני חושב שיש זמן. אם אתם זוכרים, במכבי חיפה הבאתי את רוברטו קולאוטי, ו־8 משחקים הוא לא נתן גול, אבל כשאתה רואה את השחקן באימונים יום-יום ומרגיש אותו, אז אתה יכול לדעת אם ללכת איתו עד הסוף ולהאמין בו. אז אני מאמין שאם ניתן לו את הזמן נוכל לראות מה הוא שווה. הוא עושה רושם של חלוץ ברמה גבוהה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
אופטימי לגבי מכבי חיפה. רוני לוי/לירון מולדובן

בהמשך התייחס גם לקדנציה שלו בהפועל באר שבע: "עשיתי עם הפועל באר שבע את הפתיחה הכי טובה בהיסטוריה של המועדון. היה חודש אחד פחות טוב, שזה קורה בקבוצת כדורגל, החליטו במועדון את מה שהחליטו ומכאן הכול נגמר. יכול להיות שאם הייתי, היינו לוקחים את הגביע ויכול להיות שלא, אבל יכול להיות שאם הייתי, גם היינו נאבקים עד הסוף עם מכבי חיפה על האליפות כי היו שם 4-3 הזדמנויות שחיפה מעדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully