וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריס נחתה בישראל: "גם אם גילו לאיביץ' סודות, אין סיבה לחשוש"

עוזר המאמן לא מוטרד מההיכרות המוקדמת של איביץ' עם הקבוצה לקראת מכבי תל אביב (חמישי, 20:00, ספורט4). מאנו גרסיה עשוי לפתוח, ולגרום לשינוי מערך

תקציר: מכבי תל אביב - זירה 0:0/ספורט1

אריס סלוניקי נחתה הבוקר בישראל ותסיים הערב את ההכנות לקראת המשחק הראשון מחר (חמישי, 20:00, ספורט4) נגד מכבי תל אביב בבלומפילד במוקדמות הקונפרנס ליג. היוונים הגיעו ארצה ללא ז'רביניו, השם הגדול ביותר בסגל שעדיין לא נמצא בכושר משחק, אבל עם המצטרף הטרי מאנו גרסיה, שחקן הרכש היקר בתולדות המועדון, שנקנה מספורטינג חיחון תמורת 3.2 מיליון יורו.

הקשר הספרדי הגיע ליוון בכושר טוב בזכות אימוני קדם העונה שערך עם ספורטינג חיחון, ולפי התקשורת היוונית מפתיע לטובה את מאמן אריס חרמן בורגוס. ייתכן שבורגוס אף יעניק לגרסיה מקום בהרכב במשחקו הראשון בקבוצה, וביוון טוענים שאם זה יקרה הוא אף יגרום לקבוצה לשנות מערך, לזנוח את ה-4-4-2 בו השתמשה בסיבוב הקודם נגד גומל הבלארוסית ולהחליף אותו ב-4-3-3.

ולאדן איביץ', שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
אריס יודעת: הוא מכיר אותנו היטב. איביץ'/דני מרון

"אנחנו מרגישים מוכנים מאוד לאתגר שעומד בפנינו. התכוננו היטב, נערכנו למכבי תל אביב ואנחנו מכירים את היתרונות והחסרונות שלה. ברור לנו מה אנחנו רוצים לעשות על הדשא", אמר עוזר המאמן טוליס טרזיס לפני ההמראה לישראל. "מכבי תל אביב קבוצה חזקה עם הרבה ניסיון באירופה. יש לה שחקנים טובים ומאמן מצוין, אבל אנחנו באים בגישה של לנצח את המשחק. אריס תמיד משחקת כדי לנצח".

טרזיס נשאל על ההיכרות המוקדמת של ולאדן איביץ' עם הקבוצה. כזכור, איביץ' שיחק בקבוצה בעבר ואימן נגדה כשעמד על הקווים של היריבה המושבעת פאוק סלוניקי. לדבריו של טרזיס, זה לא מטריד את הצוות המקצועי. "אין ספק שיש אנשים בסלוניקי שלחשו על אוזנו של איביץ' וגילו לו סודות עלינו, אבל זה לא גורם לנו לשום חשש. אין סיבה לדאוג מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully