וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מחפשת את המפנה. זהבי יסייע מחוץ לדשא?

3.8.2022 / 6:25

בקבוצה רוצים לשים בצד את הגמגום מול זירה, הסחבת ברכש והמתח עם האולטראס כדי להשיג מקדמה משמעותית מול אריס (חמישי, 20:00, ספורט4): "אנחנו צריכים לקבל זריקת אדרנלין. כולם מנבאים לנו שחורות, זה הזמן להראות אופי". זהבי מנסה לדרבן, ניר ביטון צפוי לפתוח

תקציר: מכבי תל אביב - זירה 0:0/ספורט1

במכבי תל אביב ניסו אתמול באימון להחליף את מצב הרוח השפוף שמלווה את הקבוצה מאז התיקו ביום חמישי שעבר מול זירה. לתוצאה הלא מחמיאה מול האזרים בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, הצטרפו השבוע שלל הדיווחים בתקשורת על כך שהקבוצה לא מוכנה לעונה, לא הביאה מספיק שחקנים ולא יודעת להתגבר על המשבר עם ארגון האוהדים "הפנאטיקס" שאמור היה להיות דומיננטי ביציעים במשחק מול אריס סלוניקי (חמישי, 20:00, ספורט4) ולסייע לקבוצה לזכות בניצחון, אבל עדיין עומד בשלו כי לא יעודד בתחומי האצטדיון.

יותר מדי אלמנטים שליליים הצטברו מסביב לקבוצה בימים האחרונים ועל הרקע הזה, ניסו אתמול גם ולאדן איביץ' וגם אחרים במועדון להרים את השחקנים ולהחדיר בהם אמונה שמועדון כמו מכבי תל אביב לא יכול להוריד את הראש ולהרגיש שהוא לא יכול לעבור מועדון כמו אריס סלוניקי. "כולנו צריכים לקבל זריקת אדרנלין שתעיר אותנו", העיד אמש אחד השחקנים. "מסביב כולם מנבאים שחורות אז אם יש לנו אופי, זה הזמן להראות אותו".

ג'ורג'ה יובאנוביץ', שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
המטרה: להשכיח את הבעיות. יובאנוביץ' עם ואן אובריים/דני מרון

גם ההגרלה אתמול שמייעדת למכבי תל אביב מפגש כפול עם ניס החזקה בתנאי שתעבור את אריס סלוניקי, לא הוסיפה לתחושות. מי שמנסה לדרבן כל הזמן ולהשפיע הוא ערן זהבי שכבר נמצא עם השחקנים ומתאמן איתם קבוע והוא גם עשוי להישלח היום למסיבת העיתונאים כדי לומר את דברו ולסייע לקבוצה בכל המישורים.

במישור המקצועי נראה שאיביץ' אשר החל לתרגל מערך עם שלושה בלמים, שוקל זאת ברצינות רבה. ניר ביטון ודן גלזר אמורים לפתוח בהרכב אחרי ששבו לשחק כמחליפים במשחק האחרון.

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, עידן נחמיאס, ניר ביטון, שרן ייני, אנריק סבוריט, דן גלזר, יוריס ואן אובריים, ברנדלי קובאס, גבי קניקובסקי, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully